سومین جشنواره سراسری عکس «خانه دوست» به آخرین گام خود یعنی نمایش آثار برگزیده رسیده است.   

  کیارنگ علایی دبیر این جشنواره با اعلام این خبر افزود: «طبق زمان‌بندی اعلام شده در فراخوان، نمایشگاه ۱۰۹ اثر منتخب هیات داوران که به صورت هم‌سطح برندگان این دوره از جشنواره در موضوع زیارت امام رضا (ع) هستند، در قالب دو بخش عکس‌های مستند و عکس‌های تلفن همراه، عصر جمعه ۳۰ بهمن ۹۴  در نگارخانه رضوان مشهد به روی دیوار می‌روند».

 در این نمایشگاه ۳۵ اثر مستند و ۷۴ اثر موبایلی از ۷۰ عکاس از سراسر ایران به عنوان آثار برگزیده هم‌سطح وارد نمایشگاه شده‌اند. مراسم افتتاحیه این نمایشگاه عصر جمعه ۳۰ بهمن ۹۴ از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد.

  در این مراسم که با حضور مسعود زنده‌روح کرمانی، رییس انجمن عکاسان ایران، همراه خواهد بود از کتاب سومین جشنواره سراسری عکس «خانه دوست» رونمایی خواهد شد. این کتاب که در قطع رحلی، ۱۶۰ صفحه ، ۵ رنگ و شمارگان ۲۰۰۰ نسخه منتشر شده به تمامی عکاسان شرکت‌کننده در جشنواره اهدا خواهد شد و عکاسان شرکت کننده حاضر در این مراسم می‌توانند عصر جمعه کتاب خود را از محل نمایشگاه دریافت دارند. 
 
   نمایشگاه سومین جشنواره «خانه دوست» تا عصر چهارشنبه ۵ اسفند ۹۴ همه روزه در ساعات ۹ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ در نگارخانه رضوان به نشانی مشهد، خیابان کوهسنگی ۱۷، شماره ۱۶ پذیرای بازدیدکنندگان است. 
 
  سومین جشنواره سراسری عکس «خانه دوست» توسط موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی برگزار شد و بیش از ده هزار عکس از یکصد شهرستان در این دوره از جشنواره شرکت کردند. داوری بخش‌های مختلف این جشنواره برعهده هوشنگ گلمکانی، مصطفی مستور، نفیسه مرشد‌زاده، آرش خاموشی، دکتر نعما محمدیان روشن، محسن بایرام‌نژاد، آکو سالمی، جلال شمس آذران و مهران مافی بردبار بوده است.