نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «این همانی» از روز جمعه ۷ اسفند ۹۴ در گالری آرته گشایش می‌یابد.

    آثار این نمایشگاه با راهنمایی نازنین داوری و جمشید حاتم انتخاب شده است. آتوسا آل بویه، مارال اقبالی، نگار تکبیری، هلیا جعفرزاده، گلبانو حقیقت، حسن زکی، سالیا شهریاری، آناهیتا صدری، پریسا کریم‌زاده، آذین لاری لواسانی و پارسا مهرداد هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

   نازنین داوری دربارهٔ این نمایشگاه نوشته است:  «تأویل در حوزه فهم علوم انسانی با آنچه اندیشهٔ انسان امروزی تولید می‌کند مرتبط است. فهم از اجزاء و عناصر درونی جریان زندگی انسان هم عصر ما، مدامأ در چالش فهم موقعیت‌های اطرافمان می‌کشاندمان؛ سبب می‌شود کانون توجه بشویم، استعداد زندگی در دنیای جدید را بیابیم، نابریده از محیطمان به طبیعت و پدیدارهای آن از منظر بیرونی بنگریم و به ناخواسته به خود بگوییم؛ چه شاهکاری است این انسان.من کی هستم؟ من مهمم؟ چگونه با جامعه‌ام ارتباط می‌یابم؟ یک شخص بودن به چه معناست؟اینان‌‌ همان بیشمار پرسش‌هایی هستند که ما‌ها در تلاش برای پاسخ یافتنشان به وجود یک هویت یا‌‌ همان بودن در طول زمان یک انسان رسیده‌ایم.

   بدنمان شیءای فیزیکی است در فضا، دارای قد و وزن مشخص، دیده و لمس شونده، ساخته شده از اتم‌هایی که علم شیمی آنهارا می‌شناسد، حال آنکه ذهنمان امری غیر فیزیکی است که در فضا قرار نداشته و قابل تشخیص از طریق علم شیمی نیست. در تفکر ذهن و مغز یکی شدهٔ این همانی انگاری، در مقابل دوییتی انگاری مغز و ذهن، رویدادهای ذهنی‌‌ همان رویدادهای مغزی می‌شوند و بدین سان انسان فاعل در مقام سوژه به دنبال مشغله همیشگی ذهنش یعنی خود آگاهی با محیطش نه که بیگانه بلکه همسان، یکسان و این‌‌ همان می‌گردد.

   در این همانی‌های ما، هستندگان از طریق هستنشان در یگانه راه تماس با جهان تصویری به زبان عکس مضمون کامل جهانشان برای انسانی که ذاتی جهانمند دارد را بر ملاکرده؛ در چارچوب مسیر پایدار تصویرشان، برای به دوش کشیدن بار جهان خود ساخته‌شان آشیانی استوار می‌کنند. 
ورای تمام مصالح بکار رفته در آفرینش این‌ها، محتوا و ارزشی در آن‌ها نهفته است که هویت و ماهیتشان را تشکیل می‌دهد. توجه به تمام ابعاد وجود آدمی، اهتمام به شناخت ناخودآگاه فردی، انسانی این‌همانی، بدون هیچ حدومرزی»

گشایش: ۷ اسفند ساعت ۱۶
بازدید از این نمایشگاه تا ۱۴ اسفند ۹۴ هرروز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه دارد. 
گالری آرته: تهران، ونک، خیابان ملاصدرا، شیخ بهایی جنوبی، پایین‌تر از همت، بلوار علیخانی، ۱۲ متری گلستان، کوچه دوم، شماره ۳