نمایشگاه گروهی عکس «روشنایی محدود» روز جمعه ۲۱ خرداد ۹۵ همزمان با رونمایی از کتاب عکس «روشنایی محدود» در گالری شماره شش افتتاح می‌شود.

   «روشنایی محدود» پروژه‌ی گروهیِ هنرجویان درس عکاسی دیجیتال مراکز آموزشی سروش و آرتین مشهد است که زیر نظر کیارنگ علایی با چهار موضوع در حوزه عکاسی مستندگرایانه و عکاسی فاین آرت شکل گرفته‌است. عکاسان این نمایشگاه به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: فروغ تاج، فرشته حقیقی، ثمر زوار، علی زوار، هانیه سیاسی، فریدون شریعت‌پناهی، سارا عرفانیان‌سرباز، ناهید عطایی‌فر، امیررضا علیپور، فریبا علیپور، کاظم غلامی، فرانک کریمی، الناز کریمیان، سوده محمدی، حسین میرشاهی و منا میری. ​

   در موضوع نخست به محیط به عنوان فضایی که عملی خاص را از تمامی اعمال دیگر در اطراف خود جدا می‌کند، پرداخته شده است. در موضوع دوم تصویری کردن بخشی از طبیعت که در شهرنشینی مورد مداقه بوده و یکی از چالش‌های محیط زیست بشر امروز است (کوه) مورد توجه است. در موضوع سوم عکاسان باید به پارکینگ به عنوان بخش مهمی از معماری شهری بپردازند، تغییر شکل پارکینگ‌ها و هویت دگرگون آن در زمانه حاضر یکی از اهداف این موضوع است. در موضوع چهارم شواهد حضور نور به عنوان عامل تغییردهنده بُعد، اندازه و فرم مورد توجه است. نور را به‌واسطه روشنایی و آشکارسازی‌اش می‌شناسیم. روز به‌واسطه نور از شب متمایز می‌شود و اشیا، بناها، ساختمان‌ها، معماری و هویت همه آن چه در شهر می‌بینیم به‌واسطه نور تغییر می‌یابد.

گشایش: جمعه ۲۱ خرداد – ساعت ۱۶ تا ۲۰
بازدید از نمایشگاه تا سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۹۵ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه دارد.
گالری روزهای پنج‌شنبه و تعطیلات رسمی، تعطیل است.
گالری شماره شش: تهران، خیابان میرزای شیرازی، کوچه بیستم، پلاک ۲، طبقه همکف