بنیاد کاوه گلستان با همکاری گالری شیرین، نمایشگاه «به یاد کاوه گلستان» را به مناسبت شصت و ششمین سال تولد کاوه گلستان برگزار می‌کند. 

   در این نمایشگاه مجموعه‌ چاپ‌های دستی، پولاروید و ویدئوی کاوه گلستان به نمایش در می‌آید. هنگامه گلستان – عکاس و همسر زنده‌یاد کاوه گلستان – در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفته است: «در این نمایشگاه، عکس‌هایی از مجموعه‌های مختلف کاوه گلستان با موضوع جنگ، انقلاب، کارگران و … ارائه می‌شود. این عکس‌ها به آرشیوی متعلق است که از عکس‌های همسرم در اختیار من قرار دارد.» 

  وی همچنین به نمایش عکس‌های دیده‌نشده‌ای از کاوه گلستان اشاره و اضافه کرد: «بخشی از این نمایشگاه به نمایش عکس‌هایی اختصاص دارد که به‌صورت کلاژِ پولاروید کار شده‌اند. کاوه تعدادی از عکس‌های قدیمی را با این روش، کلاژ کرده بود که به‌جز در دوره‌ی چاپ شدن و نمایش آن‌ها در همان زمان، دیده نشده‌اند.»

   کاوه گلستان، عکاس و فیلمبردار شناخته‌شدهٔ ایرانی، بعدازظهر ۱۳ فروردین‌ماه ۸۲ هنگام تصویربرداری برای شبکه خبری بی‌بی‌سی در منطقه‌ای اطراف شهر کفری، در ۱۳۰ کیلومتری کرکوک، واقع در شمال عراق که در آن زمان تحت کنترل اتحادیهٔ میهنی کردستان بود، بر اثر انفجار مین کشته شد. 

   این نمایشگاه دو روزه، بیست‌وسوم و بیست‌و‌چهارم تیرماه ۹۵ از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در گالری شیرین به نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچهٔ سیزدهم، پلاک ۵ برگزار می‌شود.