جدید‌ترین شماره از ماهنامه‌ی هنر معاصر «هنرآگه» به مدیرمسئولی و سردبیری فرید امین الاسلام، با یادی از هنرمند مطرح ایرانی، عباس کیارستمی، نقد و بررسی نمایشگاه‌های متنوعی از هنرهای تجسمی، گفتگویی با بابک اطمینانی، نقدی بر سخنرانی آریاسب دادبه پیرامون جریان سقاخانه و … منتشر شد. 

   علاقه‌مندان می‌توانند شماره دهم و یازدهم این ماهنامه را که در قطع ۲۱.۵×۲۹ سانتی‌متر، در ۷۶ صفحه و با قیمت ۱۰ هزار تومان منتشر شده است، هم‌اکنون از «فروشگاه آنلاین کتاب عکاسی» خریداری کنند و در سراسر کشور تحویل بگیرند. 

   گزارش ماه این شماره به «عباس کیارستمی» اختصاص داده شده و در بخش نقد و بررسی، نمایشگاه نقاشی‌های نجوا عرفانی در گالری طراحان آزاد، جدیدترین مجموعه‌ی محمد غزالی با عنوان لایروبی، نمایشگاه عکس‌های علی اتحاد در گالری خاک، نقاشی‌های شهلا اعتمادی در گالری آریا ، نمایشگاه صلح روی کاغذ در فرهنگسرای نیاوران و … را مورد بررسی قرار می‌دهد.

   در بخش مقالات، آخرین قسمت از مقاله‌ی «نقاشی بعد از هنر کانسپچوال» را خوانده و در بخش دیگری، فرید امین‌الاسلام به گفتگو با «بابک اطمینانی» نائب رئیس هیئت مدیره‌ی انجمن نقاشان ایران می‌پردازد. و نهایتاً «شهروز مهاجر» تریبون این ماه را به نقدی بر سخنرانی آریاسب دادبه که درباره‌ی هنر نوگرای ایران و به طور مشخص جریان «سقاخانه» در سال ۱۳۹۲ در موسسه‌ی چارسو ارائه شد،  اختصاص داده است.