همزمان با گشت عکاسی شهری مشهد، از روز یکشنبه ۴ مهرماه ۹۵، دو نشست تخصصی با موضوع «عکاسی شهری» با حضور مهدی وثوق‌نیا و کیارنگ علایی در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) شهر مشهد برگزار می‌شود.

   «نگرشی به عکاسی خیابانی، گذشته و حال» با حضور مهدی وثوق‌نیا در روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۳ و ۴ مهرماه ۹۵ از ساعت ۱۵ تا ۱۹ و «نظربازی و روایت‌گری» با حضور کیارنگ علایی در روز سه‌شنبه ۶ مهرماه ۹۵ از ساعت ۱۵ تا ۱۸ عناوین این دو نشست تخصصی هستند. شهریه حضور در این نشست‌ها مبلغ ۴۵ هزار تومان بوده که براى اعضاى کانون گسترش عکاسى و کانون عکس انجمن سینماى جوانان ٣٠هزار تومان در نظر گرفته شده‌است.

   شایان‌ذکر است حضور در این دو نشست فقط با ثبت‌نام حضوری و در روز جمعه، ۲ مهرماه ۹۵ در محل کانون گسترش عکاسی به نشانی مشهد، احمدآباد، ملاصدرا، ملاصدرای١٧، کوچه اول سمت چپ، پلاک ١۴ امکان‌پذیر است. گروه‌بندی و تعیین مسیر عکاسان برای گشت عکاسی نیز در روز جمعه صورت می‌گیرد.

   همچنین در روز جمعه با حضور محمد ادیبی، عکس‌های برگزیده دوره‌های پیشین مسابقه بین‌المللی فتوواک در سه سانس ۱۱، ۱۲ و ۱۳ نمایش داده خواهد شد. حضور در جلسه‌ی نمایش عکس رایگان بوده و نیاز به ثبت‌نام ندارد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس ٠٩٣٨٩۵٣٧٣٢٧ و یا شماره تلگرام ٠٩٣۵۶۴۵٣۴۵٩ در ارتباط باشند.