دومین نمایشگاه انفرادی عکس‌های مسعود مومن‌ها با عنوان «آیرونی» از روز جمعه ۹ مهرماه ۹۵ در گالری طراحان آزاد گشایش می‌یابد.

   مسعود مومن‌ها در بیانیه‌ی این نمایشگاه می‌نویسد: «روزهای ما با دیدن تصاویر و خواندن و شنیدن اخبار دلخراش از رنج‌های انسانی سپری می‌شود و عطش ما برای تماشای هر چه واضح‌تر تصاویر از پیامدهای جنگ و آوارگی پایانی ندارد، عطشی مضطرب‌کننده که رسانه‌ها باز تولید کرده و تا منفعل شدن و بی‌تفاوتی ما نسبت به اتفاقات پیرامونمان پیش می‌روند.

   در نمایشگاه حاضر، کوشش شده تا از سرعت دریافت تصاویر کاسته و بیننده زمان بیشتری برای کشف و تامل در عملکرد رسانه و ابعاد پیدا و پنهان فجایع انسانی داشته‌باشد.»

   مسعود مومن‌ها متولد ۱۳۵۹، فارغ‌التحصیل کارشناسی مهندسی کشاورزی، عکاسی مستند و هنری را به‌صورت خودآموخته از سال ۱۳۸۳  آغاز کرده و تا کنون در چندین نمایشگاه گروهی عکس حضور داشته‌است. همچنین نخستین نمایشگاه انفرادی وی با عنوان «شهرک‌های برنجی» در سال ۱۳۹۴ در گالری طراحان آزاد برگزار شده بود. نفر اول برگزیده‌ی مسابقه عکاسی «خط سفید» در سال ۱۳۹۳، حضور در تصویر سال هشتم (۱۳۸۹) و کتاب عکس «پیدا و پنهان» در کارنامه‌ی هنری این عکاس به چشم می‌خورد.

گشایش: جمعه ۹ مهر – ساعت ۱۶
بازدید از این نمایشگاه تا روز چهارشنبه ۱۴ مهرماه ۹۵ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه دارد.
گالری طراحان آزاد: تهران، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس،پلاک۵