نمایشگاه عکس‌های پیمان هوشمندزاده با عنوان «آتیش داری؟» از روز جمعه ۲۳ مهرماه ۹۵ در گالری Ag گشایش می‌یابد.

   پس از مجموعه‌ی «تسیان» که به نمایش غم از دست دادن نزدیکان می‌پرداخت، وی با مجموعه‌ی جدید خود به مستند‌سازی اشیاء روزمره و نمایش هویت طبقه‌ی متوسط ایرانی باز می‌گردد.

   «آتیش داری؟» مجموعه‌ای از نوزده عکس از تصاویر قوطی کبریت‌های ایرانی دهه‌ی چهل و پنجاه است. تصاویر چهره‌ها و قهرمانان سرشناس غربی و شعارهای اجتماعی‌ای که در دوران خود نماد پروپاگاند سیاسی بودند و قصد گسترش سبک و شیوه‌ی زندگی «غربی» را داشتند. حرکتی که اکنون با شکست مواجه شده و با کپک پوشانده شده‌است.

   پیمان هوشمندزاده متولد۱۳۴۸، دانش‌آموخته عکاسی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران، یکی از هنرمندان و نویسندگان تحسین شده ایرانی است که تا کنون برنده جوایز متعددی بوده و در نمایشگاه‌های بین المللی شرکت داشته‌‌است. وی همچنین نویسنده‌ی داستان‌های کوتاهی از جمله «لذتی که حرفش بود»، «ها کردن» و «شاخ» بوده و دو کتاب عکس به نام «۱۰۰» و «اهل اسب» از او منتشر شده‌است.

   هوشمندزاده به عنوان عکاس خبری، با پایگاه‌های بین المللی عکس همکاری داشته و یکی از بنیان گذاران پایگاه عکاسی ۱۳۵ در ایران است. این هنرمند تا به حال در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی متعدد در پایتخت‌های هنری دنیا همچون نیویورک، لندن، پاریس و وین شرکت داشته‌است که نمایشگاه «آتیش داری؟» اولین نمایشگاه انفرادی او در گالری Ag به شمار می‌رود.

گشایش: جمعه ۲۳ مهر – ساعت ۱۶ تا ۲۰
بازدید از این نمایشگاه تا روز چهارشنبه ۲۶ آبان‌ماه ۹۵ از ساعت ۱۲ تا ۲۰ (روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰) ادامه دارد.
گالری Ag: تهران، خیابان ولیعصر، خیابان زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان پسیان، پلاک ۳