نمایشگاه گروهی عکاسان ایران و اسپانیا با عنوان «نگاه‌های هم راستا – ایران و اسپانیا: عکاس‌ها در آینه» از روز جمعه ۲۱ آبان‌ماه ۹۵ در گالری راه‌ابریشم (شعبه پارک لاله) گشایش می‌یابد.

   در این نمایشگاه که توسط سارا فرناندز و سانتیاگو اولمو بر مبنای قرابت‌های شگفت‌انگیزِ میان آثار هنرمندان دو کشور ایران و اسپانیا گرد هم آمده، آثار ۱۲ دوازه نفر از بانوان عکاس اسپانیایی و ایرانی به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه ساعت ۱۸، جلسه پرسش و پاسخ در محل گالری برگزار می‌شود.  

   سوله داد کوردوبا، شادی قدیریان، کریستینا گارسیا رودرو، هنگامه گلستان، آمپارو گاریدو، رعنا جوادی، ایزابل مونیوز، گوهر دشتی، مایته ویتا، غزاله هدایت، مارایا زارازوا و نیوشا توکلیان از هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند.

   بازدیدکنندگان با دیدن آثار این هنرمندان، می‌توانند دریابند که چگونه آثار این هنرمندان ما را به خود خیره می‌کنند، تحت تاثیر قرار می‌دهند و مجموعه بسیار ارزنده‌ای مملو از داستان‌ها و چشم اندازهای پر تب و تاب را به ما عرضه می‌کنند.

   این نمایشگاه که اسفندماه ۹۴ در مادرید به نمایش درآمده بود، این بار با همکاری انجمن فرهنگی مدیترانه غربی با همکاری آژانس اسپانیایی همکاری بین‌المللی و توسعه، بنیاد اسپانیایی سه فرهنگ، سفارت اسپانیا، دانشگاه علامه طباطبایی و گالری راه ابریشم برگزار می‌شود.

گشایش: جمعه ۲۱ آبان – ساعت ۱۶ تا ۲۰
بازدید از این نمایشگاه تا روز یکشنبه ۷ آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه دارد.
گالری روزهای شنبه و تعطیلات رسمی، تعطیل است.
گالری راه ابریشم: تهران، بلوار کشاورز، بین خیابان وصال و قدس، شماره ۲۱۰، ساختمان تکنوآجر، طبقه ۴