فراخوان شرکت در پنجمین دوره نمایشگاه عکس «روزهای زندگی» با موضوع عکس‌های مستند اجتماعی منتشر شد.

   طبق اعلام دست‌اندرکاران، محدودیتی از نظر تعداد آثار ارسالی برای شرکت در مرحله داوری و گزینش وجود ندارد و هر عکاس باید آثارش را با فرمت JPEG و کیفیت ۳۰۰ dpi به فرهنگسرای «اخلاق» در تهران ارسال یا به نشانی dayslife.ir@gmail.com ایمیل کند. 

   ضروری است به همراه فایل‌های ارسالی اطلاعات خود را از جمله نام، نام خانوادگی، شماره‌ی تلفن همراه و ثابت، ایمیل و همچنین برای هر اثر اطلاعاتی مانند عنوان اثر و مکان گرفتن عکس را ذکر کنید. برگزارکننده از پذیرش عکس‌هایی با موضوعاتی نظیر اعتیاد، فقر و مشکلات اجتماعی معذور است و ترجیحا آثاری با دید مثبت را مدنظر دارد.

   آخرین مهلت ارسال اثر برای شرکت در این فراخوان ۱۰ بهمن ۹۵ است و نمایشگاه اوایل اسفند همین سال در فرهنگسرای اخلاق به نشانی تهران، خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار برپا می‌شود.

  هیات گزینش آثار متشکل از ابراهیم سیسان، علی میراسماعیلی، احسان قنبری‌فرد، فیروزه جمعه‌پور و آزاده بروجردی پس از داوری آثار اسامی راه‌یافتگان به نمایشگاه را اعلام خواهند کرد. 

  این نمایشگاه فاقد اسپانسر مالی است و راه‌یافتگان به نمایشگاه موظف به پرداخت مبلغ ۴۰ هزار تومان بابت هزینه‌های چاپ و ارائه اثر در نمایشگاه خواهند بود. به تمامی راه‌یافتگان به نمایشگاه نهایی گواهی شرکت اهدا می‌شود و عکاسان می‌توانند آثار چاپ شده و به نمایش درآمده خود را پس از پایان نمایشگاه تحویل بگیرند.

  تمامی عکاسان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر هر روز از ساعت ۱۸ تا ۲۴ از طریق شماره تلفن ۰۹۳۸۶۷۴۴۴۱۳ با سعید فداییان، دبیر نمایشگاه، تماس بگیرند.