ششمین روز از همایش «۱۰ روز با عکاسان» با «کارگاه عکاسی HDR» با حضور پدرام میرصادقی از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه ۹۵ در خانه هنرمندان ایران آغاز می‌شود.

   در ادامه برنامه‌های این روز، نشست «آشنایی با کویر و کویرنوردی» با حضور علیرضا فیروزی در ساعت ۱۵ و گفت‌و‌گو درباره فیلم «کویر» با حضور منوچهر طیاب؛ کارگردان فیلم و اسعد نقشبندی و علی نیک‌رفتار  از ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود. فیلم «کویر» ساعت ۱۸ نمایش داده می‌شود.

   آخرین نشست این روز نیز با عنوان «نسبت عکاسی هنری و دانشگاه» با حضور مهرداد نجم‌آبادی، مهران مهاجر و ساسان افشارزاده، ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه ۲۴ آذرماه در تالار شهناز خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

   در بخش «نگاه شخصی» پنجمین همایش «۱۰ روز با عکاسان» سارا ساسانی، مریم کاظم‌زاده و علی قلم سیاه با نمایش عکس، ایده‌ها و تجربه‌های خود را در عکاسی بیان می‌کنند.

   در بخش جنبی همایش، بازدید از نمایشگاه عکس‌های منتخب انجمن عکاسان استان مرکزی با عنوان «انسان معاصر» که روز دوشنبه ۲۲ آذرماه ۹۵ با حضور مسعود زنده‌روح‌کرمانی، رییس هیات مدیره انجمن عکاسان ایران و سید عباس میرهاشمی، دبیر همایش و جمعی از عکاسان در فرهنگسرای ارسباران آغاز شده‌بود، ادامه دارد.  

   همچنین منتخبی از آثار سومین و چهارمین همایش «۱۰ روز با عکاسان» در گالری شماره ۲ و ۳ فرهنگسرای ارسباران به نمایش گذاشته شده که بازدید از آن تا روز سه‌شنبه ۳۰ آذرماه ۹۵ ادامه دارد.

   نمایشگاه ۱۰ عکاس پیشکسوت و تاثیرگذار نیز که از برنامه‌های پنجمین همایش «۱۰ روز با عکاسان» است با حضور مدیران همایش و عکاسان از روز سه‌شنبه ۲۳ آذرماه ۹۵ ساعت ۱۷:۳۰ امروز در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) گشایش می‌یابد.

   در این نمایشگاه آثار سیمون آیوازیان، فرهود حقی، محسن شاندیز، محمد صیاد، اکبر عالمی، کامران عدل، فخرالدین فخرالدینی، علی قلم‌سیاه، مسعود معصومی و منوچهر یگانه‌دوست به نمایش گذاشته می‌شود. گفتنی است بازدید از این نمایشگاه تا روز جمعه ۳ دی‌ماه ۹۵ ادامه دارد.