در دومین و سومین روز از نمایش فیلم درسالن سینما تک موزه هنرهای معاصر در دوره چهل و ششم (فصل زمستان)، دو فیلم دربخش «تریلوژی کاتسی» به کارگردانی گادفری رجیو به نمایش در می‌آید. 

   فیلم «پووا کاتسی» محصول سال ۱۹۸۸ (آمریکا)، روز یکشنبه ۵ دی ماه ۹۵ ساعت ۱۷ به مدت ۹۹ دقیقه و روز چهارشنبه ۸ دی ماه ۹۵ ساعت ۱۷، فیلم «ناکویا کاتسی» محصول سال ۲۰۰۲ (آمریکا)، به مدت ۸۹ دقیقه در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید. 

   در حالی که «کویانیسکاتسی» و «پوواکاتسی» روی تأثیرات جامعه‌شناسانه، روان‌شناسانه و توسعهٔ انقلاب صنعتی در دو دههٔ گذشته، متمرکز می‌شوند، «ناکویاکاتسی» انعکاسی است از شدت دگرگون شدن جهانی که با ظهور تکنولوژی دیجیتال به اوج خود رسیده. وجه هراس‌آور فیلم‌های کاتسی نتیجهٔ کوشش رجیو بود برای اینکه ــ به قول خودش ــ شجاعت مأیوس بودن را داشته باشد. 

   فیلم‌های کاتسی پی در پی لذت‌های دیداری و شنیداری فراوانی را به بینندگان سینمایی منتقل کرده است و فرا‌تر از اهداف سرگرم‌کنندهٔ معمول پیش می‌رود. اگر اکثر فیلم‌ها اساساً پروپاگاندای وضعیت موجودند و فهم و باور ما از جهان را تصدیق می‌کنند، «کویانیسکاتسی»، «پوواکاتسی» و «ناکویاکاتسی» یک جور دادخواست ماندگار و نگرانیِ عمیق‌اند دربارهٔ بهای افسارگسیختگیمان در بهره‌برداری از منابع طبیعی و به کارگیری نیروی کار انسانی در سراسر جهان؛ همچنین هشداری هستند نسبت به خطرات فرهنگ غفلتی که همهٔ ما را احاطه کرده است. 

   یادآوری می‌شود: علاقه مندان می‌توانند برای استفاده از برنامه‌های نمایش فیلم در سینما تک، روز‌های یکشنبه و چهارشنبه هر هفته به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۵۱۹۶۵ تماس حاصل کنند.