جدید‌ترین شماره از ماهنامه‌ی هنر معاصر «هنرآگه» به مدیرمسئولی و سردبیری فرید امین الاسلام، با نقد و بررسی پنجمین دوسالانه مجسمه سازی شهری تهران، نمایش آثار شهرام کریمی، گفتگویی با وارد شومیکر و… منتشر شد.

   علاقه‌مندان می‌توانند پانزدهمین شماره از این نشریه را که در قطع ۲۱.۵×۲۹ سانتی‌متر، در ۷۶ صفحه  منتشر شده است، هم‌اکنون  با تخفیف ویژه از «فروشگاه آنلاین کتاب عکاسی» خریداری کنند و در سراسر کشور تحویل بگیرند.

    گزارش ماه این شماره به «اِلتون جان» مجموعه دار بزرگ با بیش از ۸۰۰۰ اثر اختصاص داده شده و در بخش نقد و بررسی، نمایشگاه نقاشی‌های مهسا کریمی در گالری مهروا، جدید‌ترین مجموعه‌ی محمد مهرداد نراقی با عنوان «باغ‌های ژاپنی»، نمایشگاه آثار صبا ایمانی در گالری هما، نقاشی‌های آزاده رزاق دوست در گالری سوفیا کانتمپراری لندن و… را مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

   در بخش مقالات، مقاله‌ی «نقاشی نوین انگلیسی» را به قلم نیوشا حاجیان خوانده و در بخش دیگری، پوریا فرگاهی به گفتگو با «وارد شومیکر» می‌پردازد. و نهایتاً جواد حسنجانی، تریبون این ماه را به بررسی نمایشگاه «اردشیر و هوای طوفانی» در گالری زیرزمین دستان ۲ اختصاص داده است.