دوره‌ی جدید کلاس «جامع فتوشاپ برای عکاسان» از روز پنج‌شنبه ۷ بهمن‌ماه ۹۵، ساعت ۱۴ تا ۱۶ با تدریس محمدرضا شهبازی در آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای برگزار می‌شود.

   کلاس «جامع فتوشاپ برای عکاسان» یک روز در هفته، در ۱۴ جلسه و هر جلسه به مدت ۲ ساعت برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این کلاس می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به اینجا مراجعه و یا از ساعت ۱۱ تا ۱۹ از طریق شماره تلفن‌های ۸۸۱۰۶۱۴۲ و ۸۸۱۰۶۱۴۳ با آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای در ارتباط باشند.

   نرم‌افزار فتوشاپ معروف‌ترین و در دسترس‌ترین نرم‌افزار در میان ابزارهای ویرایش عکس است و با توانمندی و پشتیبانی نیرومندی که دارد، در همه جای دنیا به عنوان یکی از ابزارهای اصلی برای ویرایش و اصلاح تصویر شناخته شده است. در این دوره‌، موضوعات اساسی ویرایش و اصلاح تصویر با فتوشاپ از سطح مبتدی یعنی شناخت ابزارهای اولیه تا مباحث پیشرفته مانند پردازش فایل خام (RAW) و مدیریت تصاویر آموزش داده خواهد شد.

   بعد از طی این دوره، عکاس توانایی ویرایش عکس خود تا مرحله‌ی چاپ را به دست خواهد آورد. تنظیم روشنایی و کنتراست عکس، رفع مشکلات رنگی و شارپنس، رتوش تصاویر و تغییرات لازم برای انتشار در اینترنت، چاپ در پوستر یا کتاب یا به صورت تک‌عکس برای کسانی که این دوره را با موفقیت گذرانده باشند براحتی امکان پذیر خواهد بود. هنرآموزان در این دوره، همگام با آموزش‌ها به صورت عملی نیز بر روی تصاویر خود کار خواهند کرد و مباحث مطرح‌شده را به صورت علمی و تجربی خواهند آموخت.

   مدرس این کلاس، «محمدرضا شهبازی» متولد ۱۳۵۱، کارشناس ارشد هوا فضا، از سال ۸۲ فعالیت خود را در آموزش عکاسی دیجیتال آغاز کرده و تا کنون صدها مقاله مرتبط با عکاسی دیجیتال تالیف و منتشر کرده است. برگزاری چندین کارگاه آموزشی، ترجمه کتاب‌های «دید خلاقانه در عکاسی» و «نورسنجی در عکاسی»، مدیریت بخش مقالات «دوربین دیجیتال»، طراحی و مدیریت تالار گفتگوی «سایت عکاسی» از جمله پیشینه محمدرضا شهبازی در زمینه عکاسی است. همچنین عضویت در شورای سردبیری «سایت عکاسی»، تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی خبرگزاری فارس، دانشگاه هنر تهران و تدریس دورههای «مبانی عکاسی دیجیتال»، «شناخت، انتخاب و کاربرد لنزهای عکاسی»، «راهنمای انتخاب دوربین دیجیتال»، «نرم افزار مدیریت عکس adobe bridge»  در مدرسه آنلاین عکاسی از دیگر فعالیت‌های وی به شمار می‌رود.