نمایشگاه عکس‌های پریسا فهامی با عنوان «دست‌ها» از روز شنبه ۱۶ بهمن‌ماه ۹۵ به مدت یک ماه در نگارستان امام خمینی اصفهان برگزار می‌شود.

   در این نمایشگاه، یک مجموعه عکس در قالب ۲۳ عکس در ابعاد ۲۰×۳۰ سانتی‌متر و ۱۵ عکس در ابعاد ۲۰×۲۰ سانتی‌متر به نمایش درمی‌آید. این مجموعه روایتی است از دست‌های امام خمینی (ره) که از روز عکس‌های چاپ شده، عکاسی شده است.

   در بخشی از متن قاب نخست این نمایشگاه آمده است: «در این نگاره‌ها به هدف خلق فضایی که کمتر در مورد آن صحبت شده علاوه بر تکرار نکردن چندباره عکس‌ها، سعی کرده‌ام تأکید بر روی یکی از کلیدی‌ترین ابزار ارتباط بصری رهبر انقلاب به‌وضوح دیده شود.

   «دست»‌ها، روایت دست‌های روح‌الله موسوی خمینی از زبان عکس‌هاست و شاهکار بودن صحنه‌هایی که گویی کارگردانی شده‌اند. «دست»‌ها، همچنان که پیداست؛ شارع و قانون‌گذار، همچون دست تمامی اسطوره‌های  تاریخ، بی‌ترس از اتفاقات عجیب به بیان جهان‌بینی ایشان می‌پردازند.»

   علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۱۶ بهمن‌ماه سال جاری به مدت یک ماه همه روزه (به جز روزهای تعطیل) از ساعت ۸ تا ۱۹ به نگارستان امام خمینی (ره) به نشانی اصفهان، میدان فیض مراجعه کنند.