نمایشگاه عکس‌های سارا سنائی با عنوان «تهران لند» از روز جمعه ۸ اردیبهشت‌ماه ۹۶ در گالری آرته گشایش می‌یابد.

   در این نمایشگاه ۲۱ عکس رنگی در ابعاد ۳۰×۴۵ سانتی‌متر به نمایش گذاشته می‌شود. سارا سنائی در بیانیه‌ی این نمایشگاه می‌نویسد:

   «دوران کودکی و خاطرات گذشته ما همواره به عنوان بخش تاثیرگذاری در زندگی نقش بزرگی بر اذهان و تفکراتمان داشته و به عنوان عضو جدانشدنی ذهن ما همیشه همراه ماست که با دیدن صحنه‌ای یا قرار گرفتن در موقعیتی به جرقه‌ای تبدیل میشود و آن را در پیش روی خویش می‌بینیم.

   برای من هم بعضی از آن تصورات که نشات گرفته از کارتون هایی بود که دیده‌ام .اکنون با آنچه میبینم و لمس میکنم در هم آمیخته شده است.دیگر آن شخصیت‌های کارتونی در آن قصرها و محیط هایی که از محیط زندگی من دورتر بود نمیتوانم تصور کنم گویی اینک بیشتر به من نزدیک هستند.

   تهران لند، مجموعه‌ای از عکس‌هایی است که تلفیقی است از کلان شهر تهران به عنوان پایتخت ایران که همه‌ی طبقات اجتماعی و اقتصادی را در خود جا داده و شخصیت‌های کارتونی که گویی تهران را به سرزمین دیگری برای زندگی خود بدل کرده‌اند.»

گشایش: جمعه ۸ اردیبهشت‌ماه – ساعت ۱۶
بازدید از این نمایشگاه تا روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۶ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه دار.
گالری روزهای شنبه تعطیل است.
گالری آرته: تهران، ونک، خیابان ملاصدرا، بزرگراه کردستان جنوب، شیراز جنوبی، پایین‌تر از همت، بلوار علی‌خانی، ۲۰ متری گلستان، ۱۲ متری دوم، پلاک ۳