نخستین نمایشگاه گالری مژده در سال ۹۶ با عنوان «بازخوانی پیرامون» از عصر روز جمعه ۸ اردیبهشت‌ماه ۹۶ برگزارخواهد شد.

​   در این نمایشگاه که فریدون فربود، نمایشگاه گردانی آن را برعهده دارد، ۴۰ اثر نقاشی و مجسمه از ۳۵ هنرمند از جمله پیشکسوتانی چون منوچهر نیازی، بهزاد شیشه گران ، آنه محمد تاتاری و … و کارهایی از هنرمندان جوانی نظیر طاهره صمدی طاری، آتوسا وحدانی ،دانیال مولانوروزی  و… به نمایش در می‌آید. همچنین در کنار این آثار ، نقاشی هایی از دو هنرمند مقیم فرانسه و کانادا به روی دیوار می‌رود.

   در این نمایشگاه هنرمندان کوشیده اند ترجمان پیرامون خویش را با خوانشی خاص از دنیای پیرامون خود به درونی‌ترین و شخصی‌ترین شکل در آثار نقاشی با تکنیک اکریلیک ورنگ روغن بر روی بوم و کاغذ و مجسمه هایی از متریال‌های مختلف چون چوب، پلاستیک و فلز ارائه دهند تا مخاطبان را به نمایش متفاوتی از جهان امروز فرا خوانند.

   در بین این آثار با توجه به هیاهو و صداهای مختلف ناهنجاری که هر روزه از اطراف می‌شنویم  مجسمه‌های صوتی ارائه خواهد شد که صداهایی آرامش بخش و متعارفی را پخش می‌کنند که این نیز از جذابیت‌های این نمایشگاه به شمار می‌آید.

   «فریدون فربود» نمایشگاه گردان این رویداد درباره ایده برپایی این نمایشگاه گفت:« زندگی صنعتی و ماشینی امروز بسیاری از افراد را تحت فشار گذاشته همین امر موجب شده تا بخشی از اقشار جامعه چون هنرمندان نگاه متفاوتی به پیرامون خود داشته باشند و آن را در آثارشان بروز دهند،در این نمایشگاه با توجه به انتخاب هنرمندان که از نسل‌های مختلف هستند بازخوانی پیرامون را نظاره گر خواهیم بود» .

   نمایشگاه «بازخوانی پیرامون» تا ۲۰ اردیبهشت ماه ۹۶ درگالری مژده برپا خواهد بود و علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه از یکشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری مژده به نشانی تهران، سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان ۱۸ شرقی، پلاک۲۷، زنگ اول مراجعه کنند.