نمایشگاه گروهی عکس و نقاشی «بدون عنوان {۲}» به کیوریتوری وحید ایروانی از ۲۶ خرداد ماه ۹۶ در گالری ژینوس گشایش می‌یابد.

   به گفته وحید ایروانی، این رویداد بستری آزاد برای هنرمندان است که آزادانه آثار خود را به نمایش بگذارند. در این نمایشگاه که با هدف نمایش آزادی بیان هنرمند برگزار می‌شود،۵۷ اثر از ۱۷ هنرمند به نمایش گذاشته می‌شود. اسامی حاضرین در این نمایشگاه به شرح زیر است:

   مریم اسدی، میترا اسدی، نازگل شوکت فدایی، فاطمه زارع، نسترن میرمحمدصادق، حدیثه رسول زاده، مجید شهبازی، نسیم مژده، مهشید خطیری نژاد، الناز احمد، نسرین افراسیابی، فاطمه غفاری، فاطمه کشکول، سارا زارع پور، زهرا کریمی پور، راضیه پولادی نژاد و مهین طیبی.

   در نمایشگاه «بدون عنوان {۲}، سبک و تکنیک برای هنرمندان مشخص نشده و هنرمند آزادانه خود را به تصویر کشیده است. هر هنرمند به نسبت نیاز خود مدیای خود را انتخاب کرده است. 

   بدون عنوان بودن یک نمایشگاه هنرمند را آزاد می‌گذارد که خود را راحت به تصویر بکشد. هنرمندان این مجموعه به دنبال شناسائی هم لهجه‌های خود، کسانی که پیام اثر آنها را دریافت می‌کنند مخاطب آنها هستند.

   وحید ایروانی، ضمن تاکید بر اینکه معیار انتخاب هنرمندان برخورد متفاوت با متریال و روند کاری بوده است، گفت: «این روزها در این بستر تمامی هنرمندان مسئول این هستند که حرف خود را بزنند و مانند آینه جامعه خود را بازتاب بدهند و تلاش کنند برای تقویت هنر ایران و سواد بصری مردم جامعه خود. هنرمندان در هر صورتی باید آزادانه کنار مردم باشند.»

گشایش: جمعه ۲۶ خردادماه – ساعت ۱۷ تا ۲۰
بازدید از این نمایشگاه تا روز سه‌شنبه ۳۰ خردادماه ۹۶ از ساعت ۱۷ تا ۲۰ ادامه دارد.
گالری ژینوس: تهران، خیابان دکترحسین‌فاطمی، ابتدای خیابان ولیعصر، پلاک۲۱، طبقه اول