دانشگاه صنعتی امیبرکبیر با همکاری دبیرخانه دائمی پروژه بین‌المللی جهان در شب  (TWAN) در ایران، از روز چهارشنبه ۶ شهریورماه ۹۶ به مدت ۳ روز همایش بین‌المللی «عکاسی نجومی» را برگزار می‌کند.

   اصول اولیه ترکیب‌بندی و زیبایی‌شناسی عکاسی، نقد هنری، ابزارشناسی، اصول عکاسی نجومی، آشنایی با CCD، عکاسی اعماق آسمان، عکاسی فروسرخ، DSLR Photometry، پردازش عکس‌های نجومی و … از جمله سرفصل‌های این دوره هستند.

   همچنین در کنار برگزاری این همایش سه روزه، مسابقه TWAN نیز برگزار خواهد شد. عکس‌های پذیرفته شده در مسابقه در گالری نمایش داده خواهند شد و پس از داوری به برگزیدگان مسابقه جوایز نفیسی اهدا می‌شود. شرکت کنندگان محترم می‌توانند برای شرکت در مسابقه حداکثر ۵ عکس از آثار خود را با مشخصات زیر به نشانی twan.aut@gmail.com ارسال کنند:

– در متن ایمیل مشخصات شرکتکننده ذکر شود.
– حجم فایل باید کمتر از ۲Mb باشد
– عکس باید با فرمت jpg باشد
– اسم هر فایل باید نام شرکتکننده و شماره عکس (ا تا ۵) باشد.
– محل عکاسی و سوژه هر عکس درصورت امکان ذکر شود.

   لازم به ذکر است مهلت ثبت نام در این همایش تا ۳ شهریورماه ۹۶ است و برای ثبت نام دانشجویان درج شماره دانشجویی و نام دانشگاه الزامیست و ثبت نام بعد از تایید مشخصات قطعی خواهد شد.

   همچنین امکان اسکان برای شرکت کنندگان در این همایش نیز میسر است. هزینه اسکان به ازای هر شب ۱۵هزار تومان است و به صورت حضوری در زمان همایش دریافت خواهد شد. لازم است متقاضیان تمایل خود را برای استفاده از محل اسکان ، در فرم ثبت نام اعلام کنند. با توجه به واریز مستقیم پول به حساب درآمد‌های اختصاصی دانشگاه، پس از ثبت نام امکان استرداد وجود ندارد.