نمایشگاه گروهی عکس «همین حوالی ۲» به کیوریتوری مهدی ناظری از روز جمعه ۲۱ مهرماه ۹۶، ساعت ۱۷ در نگارخانه یادگاران کرمان گشایش می‌یابد.

   در این نمایشگاه که پیش‌تر نیز در اصفهان برگزار شده بود، تمامی عکس‌ها با تلفن همراه ثبت و ارائه شده است. هنرمندان حاضر در این دوره از نمایشگاه عبارتند از:

   مجید سعیدی از تهران، رومین محتشم از ارومیه، شادی قدیریان از تهران، جلال شمس آذران از تبریز، مهدی رضوی از مشهد، صادق سوری از زاهدان، سیوا شهباز از تهران، میلاد صفابخش از کرمان، مهران مافی بردبار از قزوین، الناز امینی از کرج، خشایار جوانمردی از رشت، بهاره محمدیان از تهران، امیررضا دهقانی از بندرعباس، مهدی دادی زاده از بندرعباس، محمدهادی دادی زاده از بندرعباس و کیومرث خوش صفت از بندرعباس.

   گفتنی است دوره نخست این نمایشگاه در سال ۹۵ با نمایش آثار مهدی دادی‌زاده، حسین پیغامی، مجید فیروزی و کیومرث خوش‌صفت به انتخاب و نمایشگاه‌گردانی مهدی‌ناظری برگزار شده بود.

   علاقمندان می توانند تا روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه (به جز روز دوشنبه) از ساعت ۱۷ تا ۲۰ از عکس‌های این نمایشگاه در نگارخانه یادگاران به نشانی کرمان، خیابان شریعتی، بین طهماسب آباد و باغ ملی دیدن کنند.