طبق اعلام انجمن عکاسی دانشگاه هنر تهران، مراسم افتتاحیه دومین جشنوارۀ عکس نقره (هفتمین جشن عکس دانشگاه هنر) روز نهم دی ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۷ در تالار فارابی دانشکدۀ کاربردی دانشگاه هنر برگزار خواهد شد.

  دومین جشنوارۀ عکس نقره (هفتمین جشن عکس دانشگاه هنر) با برنامه‌های مختلفی از قبیل نشست‌ها و گفتگوهای تخصصی پیرامون عکاسی، با تمرکز بر موضوع جشنواره، به کار خود ادامه خواهد داد. همچنین در بخش ویژۀ جشنواره، نمایشگاهی از آثار فارغ‌التحصیلان و پیشکسوتان دانشگاه هنر برای بازدید علاقمندان در طول جشنواره دایر خواهد بود.

  با پایان دومین جشنوارۀ عکس نقره (هفتمین جشن عکس دانشگاه هنر)، نفرات بر‌تر هر سه بخش اصلی، دوم و موبایلی در مراسم اختتامیه معرفی شده و جوایز برگزیدگان اهدا خواهد شد. بزرگداشت دکتر محمد مترجم‌زاده از اساتید گروه عکاسی دانشگاه هنر نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در روز اختتامیه برگزار خواهد شد.

  جشنوارۀ عکس نقره (جشن عکس دانشگاه هنر) از جمله برنامه‌هایی است که انجمن علمی عکاسی دانشگاه هنر، متشکل از دانشجویان در حال تحصیل رشتۀ عکاسی، متولی و برگزار کنندۀ آن است. این جشنواره توسط دانشجویان رشتۀ عکاسی در سال ۱۳۸۵ با عنوان جشن عکس پایه‌گذاری شد و تا کنون شش دوره از آن با رویکردهای مختلفی برگزار شده است. هفتمین دورۀ این جشنواره که به دبیری احمد صدق‌آمیز حقیقی برگزار خواهد شد، بر موضوع شهر تمرکز دارد.

 


نمایشگاه آثار راه یافته به جشنواره، به همراه نمایشگاه فارغ التحصیلان و پیشکسوتان
زمان: شنبه نهم بعد از مراسم افتتاحیه تا چهارشنبه سیزدهم دی ماه، همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۹
مکان: نگارخانۀ دانشگاه هنر
آدرس: ضلع شمال شرقی چهارراه ولیعصر، ابتدای کوچۀ بالاور

 


برنامۀ نشست‌ها و گفتگوهای تخصصی
زمان: از شنبه نهم  تا چهارشنبه سیزدهم دی‌ماه طبق جدول اعلامی
مکان: تالار فارابی دانشگاه هنر
آدرس:چهارراه ولیعصر، بین خیابان انقلاب و طالقانی، روبروی خیابان بزرگمهر، دانشکدۀ کاربردی دانشگاه هنر

 

بازدید از نمایشگاه و شرکت در نشست‌ها و گفتگو‌ها برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان است.