نمایشگاه  گروهی عکس "زندگی زیباست"  آثار منتخب "مسابقه عکاسی زندگی زیباست"  تا ۳ اسفندماه در گالری تم در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

  ۱۳۸ کشور دنیا، روز جهانی صرع (دومین دوشنبه فوریه) را جشن می‌گیرند و در بزرگداشت این رویداد جهانی سهیم می‌شوند. امسال، انجمن جهانی صرع، بر آن شد تا یک مسابقه عکاسی با موضوع «زندگی زیباست» با هدف بزرگداشت روز جهانی صرع برگزار نماید. موضوع "زندگی زیباست!" به این دلیل، گسترده در نظر گرفته شد تا به شرکت‌کنندگان، اجازهٔ انتخاب معنای زندگی را بدهد؛ این که زندگی با وجود صرع، زیباست؛ این که وقتی با خانواده یا دوستان، اوقات خوشی داریم، زندگی زیباست؛ یا گاهی طبیعت به ما نشان می‌دهد که زندگی چه قدر زیباست.

  این مسابقه در ایران به پیشنهاد مدیرگروه عکاسی دانشگاه هنر، جناب آقای دکتر مترجم زاده، تبدیل به یک جشنواره ملی شد و انجمن صرع ایران بر آن شد تا تمامی آثار، علاوه بر داوری بین‌المللی، داوری ملی نیز داشته باشد. بر همین اساس دکتر مهدی مقیم نژاد، فرهاد سلیمانی و کتایون قدس راد داوری این نمایشگاه را بر عهده گرفتند.

  مسابقه در دو بخش زیر ۱۲ سال و بالای ۱۲ سال برگزار شد. بیش از ۹۰۰ عکس از ۱۲۱ نفر شرکت‌کننده، به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد، ۴ شرکت‌کننده در بخش زیر ۱۲ سال قرار داشتند.

گالری همه‌روزه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ آماده بازدید علاقه‌مندان می‌باشد.
نشانی گالری تِم: خیابان کریم‌خان زند، نجات الهی شمالی، کوچه زبرجد، پلاک ۱۰