Olympus-arm.gif

ساعتی پیش در تالار آبی کاخ نیاوران اولین نمایشگاه عکاسی دیجیتال افتتاح شد ودر مراسمی جوایز نفرات برگزیده به شرح زیر اهداء شد .
نفر اول : اسفندیار اصغر خانی / نفر دوم : سحر افتخار زاده / نفر سوم : برمک عالیخانی
این مسابقه که از سوی شرکت کیش یونیک نماینده محصولات المپوس در ایران برگزار شد. اولین مسابقه عکاسی دیجیتال در ایران محسوب می شود که میزان استقبال و کیفیت آثار ارسالی و عکس های به نمایش در آمده در این مسابقه از سوی برگزارکننده – هیأت داوران و بازدید کنند گان مثبت ارزیابی می شد. افشین شاهرودی از داوران این مسابقه در محل نمایشگاه در گفتگویی با سایت عکاسی گفت : آثار ارسالی برای این نمایشگاه خارج از انتظار و تصور ما بود و عکس های خوب بسیاری بودند که در رقابتی نزدیک فرصت راه یابی به نمایشگاه را نیافتند . تنوع عکس ها از عکس خانوادگی عکاسی آماتور تا عکسهای حرفه ای از عکاسان مطرح جهت شرکت در این مسابقه ارسال شده بود که نشانه رشد عکاسی دیجیتال در میان کاربران ایرانی است .

مدیر عامل شرکت کیش یونیک با اشاره به مطرح نبودن دوربین مورد استفاده در این مسابقه هدف از برپایی این نمایشگاه را گسترش عکاسی دیجیتال در میان کاربران عنوان کرد و برپایی اولین مسابقه عکاسی دیجیتال را با توجه به استقبال صورت گرفته و آثار راه یافته به نمایشگاه موفق دانست .

olympos.jpg