bambuds2.jpg

به مناسبت سالگرد زلزله مرگبار بم، نمایشگاه عکسی تحت عنوان “جوانه های بم” از ۵ تا ۲۰ دیماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.
به گزارش ستاد خبری، به دنبال برگزاری نمایشگاه عکس” بام شکسته بم” در سال گذشته مصادف با زلزله بم که در آن عکاسان زیادی از سطح کشور بیش از ۱۰ هزار عکس خود را به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال کردند، به مناسبت سالگرد وقوع این زلزله تعدادی از عکاسان برگزیده نمایشگاه ” بام شکسته بم” از سوی دبیرخانه نمایشگاه در گروههای ۳ و ۴ نفره از ۷ آبان تا ۳ آذرماه برای عکاسی از روند بازسازی در بم، به آنجا سفر کردند.
درپایان زمان تعیین شده برای ارسال عکس ها بیش از ۲۸۰۰۰ عکس از ۴۲ عکاس به دبیرخانه رسید که هیأت انتخاب از میان این تعداد، ۱۴۳ عکس از ۳۷ عکاس را برای برپایی نمایشگاه “جوانه های بم” انتخاب کردند.
این نمایشگاه با ۱۴۲ عکس در محل فرهنگسرای نیاوران و با همت اداره کل تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پنجم تا بیستم دیماه برگزار می شود و بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است.

اداره کل تبلیغات معاونت امور مطبوعاتی و تبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن عکاسان بحران جامعه عکاسی ایران را به شرکت در افتتاح نمایشگاه عکس جوانه های بم به مناسبت اولین سالگرد زلزله بم دعوت می نمایند. مراسم افتتاح در ساعت ۶ عصر شنبه ۵ دی ۱۳۸۳ با حضور احمد مسجد جامعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولین کشور افتتاح می شود.