با توجه به استقبال گسترده مخاطبان سایت از اولین کارگاه آموزشی سایت عکاسی مجبور به عضوگیری و محدود نمودن حضور مخاطبان در نشست های آتی سایت شده ایم تا حاضرین بهتر بتوانند از کارگاه ها استفاده کنند. اگر چه از ابتدا چنین تصمیمی نبود اما به دلیل محدودیت امکانات در حال حاضر چاره ای جزء عضوگیری نداریم.
عضویت در سایت که در مرحله اول اختصاصا” برای اعضاء فروم (تالار گفتگو) در نظر گرفته شده بود در دو هفته گذشته انجام شد و حال مرحله دوم عضوگیری از امروز به مدت دو هفته – از ۲۱ آبان ۸۴ تا ۳ آذر ۸۴ – آغاز می شود و اگر در این مدت تعداد اعضاء به حد نصاب برسد عضوگیری تا تامین امکانات مورد نیاز متوقف خواهد شد.

نکته مهم: تاریخ شروع یکسال زمانی است که تعداد اعضاء به حد نصاب برسد پس دوستانی که حق عضویت پرداخت کرده اند تا زمانی که اعضاء به حد نصاب نرسیده اند عضو سایت محسوب ولی زمان عضویت یک سال آنها تا آن زمان محفوظ است.

شرایط عضویت:
علاقه مندان به عضویت در سایت می توانند حداکثر تا پنج شنبه ۳ آذر ۸۴ مبلغ ۴۰۰۰۰ (چهل هزار تومان) را به یکی از دو حساب زیر واریز:

بانک تجارت شعبه مرکزی کد ۴۵۰ حساب جاری ۰۴۵۰۵۲۱۱۷ به نام علیرضا نیک نژاد
و یا
بانک پارسیان شعبه ارمغان کد ۹/۱۰۱۶ حساب جاری ۰۱- ۶۳۳۳۶ – ۰۱ به نام نشریه عکاسی حرفه ای

واریز و اطلاعات زیر را به همراه شماره فیش بانکی از طریق ایمیل info@ akkasee.com ارسال نمایند.

نام و نام خانوادگی:
سن:
شماره تماس: ( ثابت و همراه )
یک عکس پرسنلی در ابعاد ۳×۴ سانتیمتر و ۳۰۰dpi

تا با صدور کارت عضویت ضمن استفاده رایگان و مستمر از کارگاه ها و نشست های سایت عکاسی از خدمات ویژه‌ای که به اعضاء ارائه می شود بهره مند شوید. در اولین مرحله کلیه اعضاء سایت از اشتراک رایگان فصلنامه عکاسی حرفه ای برای یک سال (۴ شماره) برخوردار خواهند بود.

در حال حاضر مشغول مذاکره و رایزنی با مراکز مختلف هستیم تا بتوانیم برای اعضاء تسهیلات و تخفیف های مناسبی را اخذ کنیم و به نتایج خوبی هم رسیدیم به طور مثال یک مرکز معتبر فروش محصولات عکاسی آمادگی خود را برای فروش تجهیزات عکاسی به اعضاء رسمی سایت در به صورت اقساط و یا با تخفیف ویژه اعلام کرده است. شرکت ها و دیگر مراکز هم ضمن علاقه مندی، ارائه خدمات را به مشخص شدن تعداد تقریبی اعضاء منوط کرده اند که در جلسات کارگاه های آتی این موارد به اطلاع می رسد.

حق عضویت برای یک سال است. و علاوه بر امکان استفاده رایگان از برنامه های سایت عکاسی خدمات متعددی را متناسب با تعداد اعضاء در نظر گرفته ایم که در آینده اعلام می کنیم.( هرچه اعضاء بیشتر خدمات گسترده تر)
اگر تعداد اعضاء به حدنصاب مورد انتظار برسد. برپایی تورهای عکاسی – راه اندازی صندوق وام خرید تجهیرات عکاسی – به اشتراک گزاری و مبادله تجهیزات عکاسی میان اعضاء – راه اندازی گالری خرید و فروش عکس – قرعه کشی دوربین دیجیتال – انتشار خبرنامه رایگان برای اعضاء – راه اندازی گالری عکس برای اعضاء با فضای نامحدود – اختصاص فضای رایگان بر روی وب – برپایی نمایشگاه عکس گروهی – تهیه و اهداء هدایای تبلیغاتی ( پیراهن – تی شرت – کلاه – جلیقه عکاسی و … ) با نشان سایت عکاسی و ده ها برنامه دیگر از اهداف مورد نظر است که عملی شدن یکایک آنها بستگی به میزان مشارکت و همکاری اعضاء دارد که در صورت استقبال شما از این طرح علاوه بر پیاده سازی برنامه های فوق طرح های کلان دیگری هم در نظر داریم که باشد برای وقتش.

اطلاعات جدید تکمیلی [۳۰ آبان ۸۴ ]