با استقبال گسترده مخاطبان سایت عکاسی اولین مرحله عضو گیری سایت با به حد نصاب رسیدن اعضاء به پایان رسید. از همه مخاطبان گرامی که در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام نمودند و به عضویت سایت عکاسی درآمدند بی نهایت متشکر و سپاسگزاریم. از این پس عضوگیری فقط به شیوه زیر و به ترتیب اولویت دریافت تقاضای عضویت از طریق ایمیل انجام خواهد شد. انتخاب این شیوه به دلیل کنترل تعداد اعضاء متناسب با توان و امکانات موجود است. و در صورت تامین امکان مورد نیاز برای دوره های کوتاه مدت عضوگیری آزاد انجام خواهد شد که از طریق سایت اعلام می شود.

شرایط عضویت در سایت عکاسی از تاریخ ۵ آذر ۸۴ به بعد:
مرحله اول:
علاقه مندان به عضویت در سایت عکاسی که موفق به پرداخت وجه و ارسال ایمیل اطلاعات ثبت نام تا قبل از ۳ آذر نشدند می توانند با ارسال یک ایمیل به آدرس info@akkasee.com آمادگی و تمایل خود را به عضویت در سایت عکاسی اعلام نمایند.
مرحله دوم:
پس از دریافت ایمیل متقاضی از سوی سایت یک ایمیل تایید ارسال می شود. (عدم ارسال ایمیل تایید به معنی عدم دریافت ایمیل شماست)
مرحله سوم:
نام شما در فهرست متقاضیان ثبت نام قرارخواهد گرفت و به ترتیب اولویت و متناسب با امکانات به وسیله ایمیل از شما دعوت می شود تا اقدام بعدی را برای ثبت نام به عمل آورید.
مرحله چهارم:
پس از دریافت دعوت نامه ۵ روز مهلت دارید تا با پرداخت وجه و ارسال اطلاعات مورد نیاز ثبت نام کنید. اگر در زمان مقرر جهت ثبت نام اقدام نکنید مجددا” باید از مرحله اول شروع کنید.
مرحله پنجم:
پس از دریافت اطلاعات شما یک ایمیل تشکر از سوی سایت برایتان ارسال می شود و به مدت یک سال به عضویت سایت عکاسی در خواهید آمد. جهت استفاده از امکانات و تسهیلات و شرکت در کارگاه های آموزشی برای شما کارت عضویت صادر و در اختیارتان قرار می گیرید.

عضویت در سایت عکاسی بنا به درخواست های بسیاری از مخاطبان علاقه مند به شرکت در کارگاه ها از این پس به دو صورت عضویت طلائی و عضویت نقره ای انجام خواهد شد که شرایط آن به شرح زیر است:

فقط برای آن دسته از علاقه مندانی که مایل به شرکت در کارگاه ها هستند و فقط برای حضور در کارگاه های سایت عکاسی این امکان فراهم است تا با پرداخت مبلغ ۲۰۰۰۰۰ ریال – بیست هزار تومان از ۱۲ کارگاه آموزشی سایت عکاسی در سال استفاده نمایند.
اعضاء طلایی به کسانی اطلاق می شود که از همه برنامه ها و تسهیلات سایت عکاسی بهره مند خواهند بود و اعضاء نقره ای فقط امکان حضور در کارگاه های ماهانه سایت عکاسی را خواهند داشت. دوستانی که مبلغ ۲۰۰۰۰۰ ریال را پراخت می کنند توجه داشته باشند که این مبلغ فقط برای حضور در جلسات کارگاه ها است.
هر دو نوع عضویت فوق تابع شرایط جدید ثبت نام است.

نحوه ثبت نام:
علاقه مندان به عضویت پس از دریافت ایمیل دعوت نامه ۵ روز مهلت دارند تا مبلغ ۴۰۰۰۰ (چهل هزار تومان) را به یکی از دو حساب زیر:

بانک تجارت شعبه مرکزی کد ۴۵۰ حساب جاری ۰۴۵۰۵۲۱۱۷ به نام علیرضا نیک نژاد
و یا
بانک پارسیان شعبه ارمغان کد ۹/۱۰۱۶ حساب جاری ۰۱- ۶۳۳۳۶ – ۰۱ به نام نشریه عکاسی حرفه ای

واریز و اطلاعات زیر را به همراه شماره فیش بانکی از طریق ایمیل info@ akkasee.com ارسال نمایند.

نام و نام خانوادگی:
سن:
شماره تماس: ( ثابت و همراه )
یک عکس پرسنلی در ابعاد ۳×۴ سانتیمتر و ۳۰۰dpi


نکته مهم: تاریخ شروع یکسال عضویت اعضاء سایت که تا تاریخ ۳ آذر ثبت نام نموده اند از اول دی ۱۳۸۴ است. و تاریخ عضویت اعضاء جدید از زمان ثبت نام به مدت یک سال خواهد بود.

بزودی بخش جدید مخصوص اعضاء سایت راه اندازی خواهد شد که اخبار و اطلاعات ویژه اعضاء در این بخش قرار خواهد گرفت دسترسی به این بخش فقط برای اعضاء میسر است.