سایت قلمرو کوهستانی ایران – دومین نمایشگاه عکس قلمرو کوهستانی ایران در روزهای ۱۹ تا ۲۴ آذر ماه جاری در کارگاه تجربه در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود .
در این نمایشگاه که با هدف بزرگداشت ۲۰ آذر ، روز جهانی کوهستان ، توسط پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی قلمرو کوهستانی ایران و با همکاری خانه هنرمندان ایران و انجمن کوهنوردان ایران برگزار می شود ، آثار ۱۴ نفر عکاس در سه بخش موضوعی " طبیعت کوهستان " ، " ورزش های کوهستانی " و " زندگی در کوهستان " به نمایش گذاشته می شود . در این نمایشگاه تعداد ۳۰ تصویر شامل آثاری از مریم بخشی، علیرضا بهپور، بابک بهرامی نژاد، احسان جمالی، امیر جوزدانی، محمد حاج ابوالفتح، پیمان خلف بیگی، اشین دانیلی ذکریان، آسو سید یونسی، مهری شیربتی، کیانوش فرهادی نژاد، نیکول فریدنی، حسین نظر و سید حمید هاشمی به نمایش گذاشته خواهد شد.

این تعداد تصویر از میان ۲۹۹ قطعه عکس از ۳۳ نفر عکاس که در پی فراخوان برگزاری به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال شده بود انتخاب شده است.

افتتاحیه نمایشگاه فوق در ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۹ آذر ماه خواهد بود. علاقمندان می توانند جهت بازدید از نمایشگاه در روزهای ۲۰ تا ۲۴ آذر ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ بعد از ظهر به کارگاه تجربه خانه هنرمندان ایران واقع در تهران، خیابان ایرانشهر، باغ هنر مراجعه نمایند.
همچنین در حاشیه نمایشگاه فوق و در روز دوشنبه ۲۱ آذر ماه نمایش اسلاید و نشست عکاسی کوهستان نیز در تالار بتهوون خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد. بیش از یکصد تصویر از میان تصاویر ارسالی ۳۳ نفر عکاسی که آثارشان را برای شرکت در نمایشگاه فوق ارسال کرده بودند در این برنامه نمایش داده می شود . شرکت در این برنامه که از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز ۲۱ آذر ماه برگزار می شود برای عموم علاقمندان آزاد است .
گفتنی است نخستین نمایشگاه عکس قلمرو کوهستانی ایران ، با حضور آثاری از ۱۰ عکاس در آذر ماه سال ۸۲ و در خانه هنرمندان ایران برگزار شده بود.