پروانه ستاری:

اٌشین دانیلی ذکریان و سیاوش صفاریان‌پور، عکاسان شب و آسمان، در نمایشگاهی که از روز جمعه، دوم دی در گالری نیکول برگزار می‌شود، عکس‌هایی از چهره‌های مختلف “خر” را به نمایش می‌گذارند.
در این نمایشگاه که اولین نمایشگاه با این سوژه است که در ایران برگزار می‌شود، بین ۲۰ تا ۳۰ عکس در قطع بزرگ از این موجود به نمایش گذاشته می‌شود.
به گفته‌ی اُشین:«ایده‌ی کلی درباره‌ی این موضوع از سال‌ها قبل در ذهن ما بود. در سفرهایی که برای کار تخصصی می‌رفتیم عکس‌هایی می‌گرفتیم بدون این که به نمایشگاه فکر کنیم. از دو سال پیش موضوع جدی تر شد.»
او درباره‌ی علت انتخاب این سوژه می‌گوید:«خر یکی از عناصر ثابت روستا و در بطن زندگی روستایی است. در فرهنگ گفتاری ما به این حیوان توهین می‌شود. مظلومیت این حیوان زحمتکش سبب شد تا این نمایشگاه را برگزار کنیم».
به گفته‌ی برگزار کنندگان این نمایشگاه این مجموعه عکس برای نشان دادن انواع خرهای ایران کار کاملی نیست ولی اولین است. این عکس‌ها که غالبا رنگی هستند در قطع ۷۵×۵۰ به نمایش گذاشته می‌شوند و در آن‌ها یا این جانور سوژه‌ی اصلی یا مکمل کادر است و گاهی نیز کادربندی به صورتی انتزاعی از بدن آن است.
اُشین که اعتقاد دارد هدف عکاسی ارتباط با مردم و ارتباط با جهان است، می‌گوید:« عکس یادآوری کننده‌ی مسائل فراموش شده‌ی آدمیان است که عکاس به آن‌ها یادآوری می‌کند» و هدف این نمایشگاه دونفره نیز در همین راستا و برای حمایت از حیوانات است.
این نمایشگاه از روز دوم تا ششم دی از ساعت ۴ تا ۸ در گالری نیکول واقع در خیابان استاد مطهری، روبروی امیراتابک، خیابان اکبری(پارسا)، کوچه آزادی، شماره۱/۳۱ برای بازدید علاقمندان گشوده است.