نهمین کارگاه سایت عکاسی با حضور عکاسان آسمان و شب، بابک امین تفرشی و سیاوش صفاریان پور رأس ساعت ۳ بعدازظهر روز پنج شنبه ۲۵ خرداد در محل باشگاه وبلاگ نویسان تهران برگزار می شود. ‏در این کارگاه این دو منجم و عکاس ضمن نمایش عکس های آسمان و شب مبحث “عکاسی نجومی با ابزارهای مختلف” را در دو بخش “عکاسی نجومی با تجهیزات مکانیکی ساده” و “عکاسی هنری نجومی” ارائه می کنند. نوردهی نجومی – روش های نورپردازی در عکاسی نجومی و ترکیب بندی هنری، نجومی از دیگر مباحث این کارگاه خواهد بود. ‏

ضمنا” با توجه به درخواست بسیاری از اعضاء در صورت کافی بودن زمان ‏فیلم “عکاس جنگ” در انتهای برنامه از ساعت ۳۰/۵ تا ۷ دوباره پخش می شود. ( البته این بار بدون زیر نویس فارسی).

با توجه به گستردگی مطالب جلسه رأس ساعت ۳ شروع می شود. از اعضاء محترم خواهشمندیم قبل از شروع کارگاه در سالن حضور داشته باشند.

کارگاه های تیر و مرداد به نمایش، بررسی و نقد عکس های اعضاء اختصاص دارد و مطالب کاربردی – آموزشی کوتاهی نیز توسط آقای شهبازی در این دو کارگاه ارایه می شود. اعضاء می توانند عکس های جدید خود را برای نمایش و بررسی در کارگاه های تیر و مرداد در جلسه این هفته تحویل دهند.

نشانی محل کارگاه

عضویت در سایت عکاسی