910419

خانه سینماگران جوان چهارمین سری از کمپ‌های عکاسی خود را از جهارشنبه بیست و هشتم تیر ماه ۹۱ به مدت سه روز در مناطق ییلاقی تالش و اسالم برگزار می‌کند.
در این کمپ کارگاه‌های تخصصی عکاسی به صورت ورک شاپ تدارک دیده شده و در پایان آخرین روز کمپ پس از بررسی آثار شرکت کنندگان به منتخبین جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود.
اقامت در خانه‌های روستایی، عکاسی از مناظر بکر و کم نظیر منطقه، عکاسی از جنگل، بازدید و عکاسی از ییلاقات تالش و اسالم و … بخشی از برنامه‌های متنوعی است که برای این کمپ پیش بینی شده است
در دوره‌های گذشته کمپ‌های عکاسی خانه سینماگران جوان همواره بیش از ۹۰ نفر از علاقمندان، همسفر این برنامه جذاب و هیجان انگیز بودند ولی در این کمپ به دلیل محدودیت اقامت ظرفیت اعلام شده فقط ۴۰ نفر است.
نکته قابل توجه این برنامه اسکان گروه در منطقه «اسب هونی» از ییلاقات زیبا و بکر تالش است که برای هر روز بازدید‌هایی از ییلاقهای دیگر همچون: سوباتان، پیر سون، ناو اسالم و خانه سفید در نظر گرفته شده که از منطقه اسکان، گروه بوسیله وانت و جیپ از میان زاه‌های سر سبز و جنگلی به این ییلاقات منتقل خواهند شد.
شایان ذکر است آرش عاشوری نیا مدرس ورک شاپ‌های این کمپ خواهد بود.
کمپ عکاسی تالش و اسالم توسط خانه سینماگران جوان با مشارکت موسسه توریستی ایران دوستان در مناطق ییلاقی تالش و اسالم برگزار می‌شود.
برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام آنلاین به سایت  مراجعه و یا با شماره‌های ۸۸۷۳۹۳۴۱ – ۸۸۷۳۱۵۷۹ روابط عمومی خانه سینماگران جوان تماس بگیرید.