در دومین روز از نمایشگاه فتوکینا ۲۰۱۶، شرکت  Lumulabs رنگ‌سنج و نورسنج خود ویژه گوشی‌های هوشمند را معرفی کرد. دستگاه Lumu Power  به گوشی‌های آیفون وصل شده و می‌تواند نور محیط و توان فلاش و نیز دمای رنگ را بسنجد. این دستگاه دو حسگر دارد که هر کدام در یک سمت این دستگاه کروی شکل جای گرفته‌اند. همچنین این دستگاه دارای یک دیود نوری برای سنجش مقدار نور و یک حسگر True Color است که با استاندارد رنگ CIE 1931/DIN 5033 سازگار بوده و دمای رنگ را تجزیه و تحلیل می‌کند. 

   این قطعات الکترونیکی با فولاد ضد زنگ محافظت شده و دستگاه از طریق اتصال لایتینگ به دستگاه‌های اپل وصل می‌شود. البته نسخه اندروید آن هم موجود است که از پورت USB نوع C برای اتصال بهره می‌برد که قرار است سال آینده وارد بازار شود. 

   پخش‌کننده نور از پلی‌کربنات لکسان ساخته شده و مثل Lumu اصلی، Lumu Power هم از طریق یک اپلیکیشن اختصاصی کنترل می‌شود. البته این اپلیکیشن هنوز در مرحله توسعه است اما شرکت گفته که عملکردها و امکانات جدید هر روز به آن اضافه می‌شود. دمای رنگ، منحنی توان فلاش، مدت زمان فلاش و نسبت فلاش به نور محیط برخی از عملکردهایی است که تا الان اجرا شده‌است. در وب سایت Lumu، قیمت پیش فروش آن  ۲۲۹دلار اعلام‌شده و عرضه‌ی آن از اواسط مهر ۱۳۹۵شروع می‌شود.