نمایشگاهی از عکس‌های مهدی خندان با عنوان «آخرین روزهای اسفند» از عصر شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۹۳ در گالری «میم‌ پاتوق» افتتاح می‌شود. 

      طبق اعلام برگزارکنندگان، در این نمایشگاه ۱۳ عکس در ابعاد ۱۸×۱۳ سانتیمتر که به صورت آنالوگ و سیاه و سفید عکاسی شده‌اند به نمایش درمی‌آیند. 

     در یادداشت عکاس برای این نمایشگاه آمده است: «ناشناخته بودن، نا‌شناس ماندن، روزهایی تو زندگی انسان‌ها وجود دارد که اطرافیان خیلی نزدیک آن‌ها هم برایشان غریبه می‌شوند. و این باعث یک نوع درگیری می‌شود. فیزیکی نه بلکه روحی. حالت‌های دیگری از همدیگر تجربه می‌کنیم. نگرش‌های جدید. حرف‌های تازه، فکرهای نو، عقاید تغییریافته. و دوباره نو می‌شویم با هم و آشنا و دوباره زندگی آغاز می‌شود با آشناهای قدیمی.» 

    مهدی خندان متولد ۱۳۵۸ و دارای مدرک کار‌شناسی مدیریت بازرگانی است و عکاسی را از سال ۸۱ تاکنون پی گرفته است. حضور در نمایشگاه عکس گروهی در گالری باران (۱۳۸۴)، نمایشگاه گروهی در خانه هنرمندان (۱۳۸۵) و انتخاب به عنوان یکی از نفرات برگزیدهٔ جشنواره عکس «من» در سال ۱۳۹۲ در سابقهٔ عکاسی او به چشم می‌خورد. 

گشایش: شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۹۳ – ساعت ۱۶ تا ۲۱
نمایشگاه تا چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۹۳ هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۱ دایر است. 
گالری میم پاتوق، خیابان ظفرشرقی، کوچهٔ ناجی، خیابان فرزان، خیابان نوربخش، بلوارمینای شرقی، پلاک ۴۲، گالری محسن، طبقهٔ همکف پاتوق