مراسم اهدای جوایز جشنوارهٔ عکس «تامین اجتماعی در یک نگاه» و افتتاح نمایشگاه مربوطه با حضور دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، عصر یکشنبه ۱۱ اسفندماه ۹۲ در استودیو فرهنگ فیلم تهران برگزار شد. 

    هیات داوران این مسابقه متشکل از اسماعیل عباسی، سعید دستوری و مهدی مقیم‌نژاد از میان بیش از ۱۸۵۰ اثر از ۲۸۷ عکاس ۳ اثر را به عنوان برگزیده و یک اثر را به عنوان عکس ویژه اعلام کردند. بر این اساس رضا گلچین کوهی توانست جایزهٔ ویژهٔ جشنواره شامل تندیس، لوح تقدیر و ۳ سکهٔ تمام بهار آزادی را از آن خود کند. همچنین محمد محسنی، محمدرسول رضایی و صابر علی‌نژاد به ترتیب عناوین اول تا سوم این جشنواره را از آن خود کردند و به ترتیب ۳، ۲ و یک سکه به همراه تندیس و لوح تقدیر را از دبیرخانه جشنواره دریافت کردند. 

    ارائهٔ ابعاد مختلف خدمات سازمان تأمین اجتماعی، تاثیر مقولهٔ تامین اجتماعی در زندگی روزمرهٔ بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران این سازمان، استفاده از ظرفیت گسترده عکاسی برای ثبت و انتقال نقش بیمه و بهره‌مندی از توانمندی‌های عکاسان حرفه‌ای برای فرهنگسازی در مقولهٔ تامین اجتماعی از اهداف برگزاری این جشنواره اعلام شده است.