فراخوان ارسال عکس برای یازدهمین شماره فصلنامه بین‌المللی عکاسی PIX منتشر شد. این شماره از PIX به پاکستان و عکس‌هایی مرتبط با این کشور اختصاص دارد. 
 
    براساس مفاد این فراخوان، شرکت در این فراخوان برای عکاسان سراسر جهان آزاد است ولی تمامی آثار ارسالی باید مربوط به کشور پاکستان باشد. این شماره به ویژه به دنبال تثب تغییرات اجتماعی و فرهنگی پرشتابی است که در سال‌های اخیر در این کشور پرجمعیت رخ داده است.
 
    مانند دیگر فراخوان‌های نشریه‌ PIX در این شماره هم تاکیدی بر هویت، فردیت، حریم خصوصی و فضای شخصی زندگی از اهمیت بیشتری برخوردار است. عکس‌های ارسالی می‌توانند در گرایش‌های مختلفی همچون پرتره، چشم‌انداز، تبلیغاتی، فشن، عکاسی خیابانی، فتوژورنالیسم و عکاسی مفهومی و هنری باشند.
 
     آخرین مهلت ارسال آثار برای این فراخوان ۳ مردادماه ۹۳ اعلام شده است (تا ۱۴ مرداد ۹۳ تمدید شد.) و هر عکاس می‌تواند یک مجموعه عکس با حداقل ۱۲ و حداکثر ۲۵ فریم برای شرکت در این فراخوان بفرستند. ارسال بیوگرافی مختصری از عکاس همراه با متنی به عنوان توضیح مجموعه عکس ارسالی ضروری است. متن کامل این فراخوان را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.
 
      گفتنی‌ست پیش از این هشتمین شماره از نشریه PIX به طور اختصاصی به ایران اختصاص داشت و مجموعه‌ عکس‌های ۱۴ عکاس ایرانی دراین شماره به چاپ رسید و منتخبی از این آثار تابستان ۹۲ در قالب نمایشگاهی به میزبانی گالری محسن در تهران به نمایش درآمد و سپس مهرماه ۹۲ به عنوان بخشی از فستیوال جهانی عکس دهلی‌نو هم ارائه شد. آرشیو تمامی شماره‌های گذشته‌ این نشریه در اینجا قابل دریافت است.