نمایشگاه عکس‌های هوفر حقیقی با عنوان «زمان‌لرزه» از جمعه ۳ بهمن‌ماه ۹۳ به میزبانی گالری مهروا گشایش می‌یابد. 

  هوفر حقیقی در استیتمنت این نمایشگاه می‌نویسد: «گام‌های نخستین شکل‌گیری این مجموعه، حاصل مراجعات پی در پی من بوده به آرشیو عکس‌های سفرهایی که تا به حال رفته‌ام. دیدن دوباره و دوبارهٔ عکس‌های سفرهایی که می‌رویم شاید تنها به خاطر به حضور آوردن آن لحظات اینک به غیاب رفته باشد، اینکه چه خوب بود و چه خوش گذشت و بس. من این تصاویر – که تنها با رجوع من و همسفرهایم به آن‌ها شروع به حرف زدن می‌کردند – را مادهٔ خام کار خود قرار دادم و با کمی دخل و تصرف و حذف و اضافه قصد دارم به تصاویری حراف برای دیگران بدل‌شان کنم. با این ایده کار روی این مجموعه شروع شد. 
 
 طبیعت همیشه چیزی فراتر از زیبایی صِرف برای من بوده. رویارویی «امر زیبا» و «امر والا». فضای بین این دو مفهوم، محل تلاقی حیرت است با زیبایی. انسان در آن فضا فرصتی ناخواسته می‌یابد برای دامن زدن به کشمکش عقل و تخیل. زمین همیشه آنچه از ازل‌اش به خود دیده، یعنی زمان را روی الواحی با قلمی به رنگ زمینه ثبت می‌کرده است. خاطراتی نانوشته‌ و ناخوانده‌. نه آنچه که ما آن را سیر خطی تاریخ می‌خوانیم که حافظه‌ای بازیابی نشده و مغشوش. دوخته شدن زمین به زمان، درست از محل تلاقی. این تصاویر غرضی جز ارائهٔ تاریخی تخیلی و مصور و روایتی کلان از آنچه بشر و زمین و زمان بر هم گذرانده‌اند، ندارد. زیرا من معتقدم، انسان روزی دوباره به طبیعت باز خواهد گشت، ولی این بار نه او همان آدم قبلی است و نه ما. نه ما همان انسان اولیهٔ در او متولدیم و نه او همان باکرهٔ ملون باستانی..» 
 
  هوفر حقیقی متولد ۱۳۶۲ در تهران و دانش‌آموختهٔ مقطع کارشناسی ارشد عکاسی ار دانشگاه هنر تهران و کارشناسی رشتهٔ مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی عکاسی را از سال ۱۳۸۰ دنبال کرده و تاکنون در نمایشگاه‌های گروهی متعددی در خانهٔ هنرمندان و گالری‌های راه ابریشم، آرته، فروهر و مهروا شرکت داشته است. 

گشایش: جمعه ۳ بهمن‌ماه ۹۳ – ساعت ۱۷
نمایشگاه تا ۱۳ بهمن‌ماه سال جاری هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۰ دایر است. 
روزهای پنجشنبه و ایام سوگواری گالری تعطیل است. 
تهران، خیابان کریم‌خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، شمارهٔ ۳۸، گالری مهروا