نمایشگاه آثار آریا تابنده‌پور از عصر جمعه یکم اسفندماه ۹۳ در گالری محسن برپا می‌شود. 
 
  طبق اعلام گالری محسن، این نمایشگاه شامل سه مجموعه از آثار اوست که می‌توان آنها را در قالب رسانهٔ عکاسی دسته‌بندی کرد. بیش از ۱۰۰ اثر در قالب مجموعه‌های «پرتره‌ها»، «اسلایدها» و «خواب‌ها» در این نمایشگاه به نمایش در می‌آیند. 

   آریا تابنده‌پور متولد ۱۳۶۴ است و تاکنون یک نمایشگاه انفرادی برپا کرده و در چهار نمایشگاه گروهی شرکت داشته است. زانیار بلوری در بخشی از کاتالوگ آثار نمایشگاه می‌نویسد: 
 
  «… آریا تابنده‌پور به عنوان یک هنرمند و عکاس جوان، همچون معدودی از هم‌نسلان خود، در هر سه مجموعهٔ ارائه شده از چهارچوب ارائهٔ اثر عکاسی شده‌یِ صریح و کلاسیک توسط عکاس و ارائه‌ای قالب‌بندی شده و مرسوم تخطی می‌کند. این تخطی اگر چه سبب شده تا آثار او از مرز رسانه‌ویژگیِ مدرنیستی و وفاداری صرف به عکاسی عبور کنند، اما همچنان حول ویژگی‌های عکاسانه در آمد و شد هستند. تخطی‌ای که در دست بسیاری از هم نسلان تابنده‌پور راه میان‌بری (با یا بدون دلیل) است برای رسیدن به مقتضیات هنر (عکاسی) معاصر. نوعی از عکاسی که وارد بحران‌های دههٔ ۷۰ میلادی به بعد شده و در بافت وسیع‌تری به نام هنر قابل ردیابی است. 

 شاید این شکل از عکاسی در نوع پذیرفته‌شدهٔ نخبه‌گرایانه‌اش عکاسی و عکاسانه نباشد، اما کاملا قابل بازیابی در ساختارهای هنری است که به قول دیوید کمپنی از دههٔ ۶۰ میلادی به این سو، به شکل فزاینده‌ای روز به روز عکاسانه شده است. عکاسانه شدنی که هرچند پیش‌تر از این، از امپرسیونیست‌ها گرفته تا سورئالیست‌ها را تحت تاثیر قرار داده، اما در استفادهٔ پاپ آرتیست‌ها و هنرمندان مفهومی از عکاسی به روشنی مشهود است…» 

گشایش: جمعه یکم اسفندماه ۹۳ – ساعت ۱۶ تا ۲۱
نمایشگاه تا ۱۳ اسفندماه جاری هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۱ دایر است. 
گالری محسن پنجشنبه‌ها تعطیل است.
تهران، بزرگراه مدرس (شمال)، خیابان ظفر، کوچهٔ ناجی، خیابان فرزان، خیابان نوربخش، بلوار مینا شرقی، شمارهٔ ۴۲، گالری محسن