عکسی از صمد قربان‌زاده در دهمین جشنواره هنری لاگونا، که از ۲۹ اسفند ۹۴ کار خود را در ونیز ایتالیا برپا می‌شود، به نمایش درخواهد آمد.

   این جشنواره همچون دوره‌های پیشین در بخش‌های عکاسی، ویدئو آرت، مجسمه‌سازی و چیدمان، لندآرت، هنر مجازی، پرفورمنس و نقاشی با موضوع آزاد برگزار می‌شود و در نهایت به صاحب اثر برگزیده جایزه ۷ هزار یوروئی تعلق می‌گیرد.

   امسال صمد قربان‌زاده، عکاس فاین آرت کار ایرانی، با عکسی از مجموعه "اضطراب موازی"در بین ۳۰ عکاس نهایی قرار گرفته است  و این اثر در نمایشگاه این جشنواره به میزبانی سالن تاریخی «آرسنال» ونیز به نمایش در خواهد آمد. به گفته‌ی این عکاس ایرانی، مجموعه "اضطراب موازی" به صورت مونتاژ در سال ۹۴ اجرا شده و روایتی است از تنش‌های درونی و گاها مشترک میان زن و مرد. 

    صمد قربان‌زاده متولد سال ۱۳۶۳ در ارومیه، دانشجوی کارشناسی ارشد «عکاسی» در دانشگاه هنر تهران و دانش‌آموخته مقطع کارشناسی رشتهٔ «گرافیک» از دانشگاه فردوسی مشهد است. وی که سابقه تدریس عکاسی در انجمن سینمای جوان ارومیه را در کارنامه دارد از فروردین ۹۵ مدرس کلاس «عکاسی فتومونتاژ» در آموزشگاه «عکاسی حرفه‌ای» خواهد بود. تازه‌ترین نمایشگاه او با عنوان «موقعیت منجمد» خرداد ۹۴ در گالری محسن برگزار شد. 
 
  گفتنی‌ست در بخش دیگری از این رویداد، جشنواره میزبان نمایشگاهی از ۳۰ اثر نقاشی، ۳۰ اثر مجسمه و چیدمان، ۳۰ اثر فتوآرت، ۱۰ ویدئو، ۱۰ پروژه لندآرت، ۵ پرفورمنس خواهد بود که به طور زنده همزمان با مراسم گشایش اجرا خواهند شد.