نخستین نمایشگاه عکس موبایلی گروه عکاسان گلشهر و گروه عکاسان «اوریدی ژاپن» با عنوان «خانواده بشر» از روز پنجشنبه ۳۱ فروردین‌ماه ۹۶، ساعت ۱۶ در گالری مهتا مشهد گشایش می‌یابد.

   نمایشگاه عکاسی خانواده بشر اولین بار در سال ۱۹۵۵ توسط تعدادی از عکاسان بین المللی در نیویورک برگزار شد و در آن عکاسانی از سرتاسر جهان شرکت کردند، این نمایشگاه بعدها مبدا تاریخ عکاسی جهان شد و گرایش انسانی درعکاسی را پدید آورد.

   بعد از گذشت سالها، گروه عکاسان گلشهر که مجموعه‌ای از عکاسان مهاجر افغانستانی مقیم مشهد هستند، در نظر دارد سلسله نمایشگاه‌هایی با همین عنوان را  با گروه‌های مختلف عکاسی در سرتاسر جهان برگزار کند.

   مصطفی رضایی، عکاس مهاجر افغانستانی و دبیر نمایشگاه عکس «خانواده بشر» درباره این نمایشگاه می‌گوید: «ما تلاش داریم تا با همکاری دوستانمان در سرتاسر جهان نمایشگاه‌هایی برای تبادل تجربیات عکاسانه و در راستای گسترش عکاسی برگزار کنیم. هدف اصلی ما این است که عکاسان با ملیت‌های مختلف تجربه کار مشترک با یکدیگر را پیدا کنند و ضمن آشنایی با عکاسان مختلف، از تجربه‌های هم بهره مند شوند.»

   این نمایشگاه از روز پنجشنبه ۳۱ فروردین‌ماه به مدت ۳ روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری مهتا به نشانی مشهد، گلشهر، آوینی ۱، شهید نوروزی ۲، پلاک ۵۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.