880825.jpg

سومین دوره جشنواره سراسری عکس ما می‌توانیم در سی و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
هر ساله در دهه مبارک فجر خانه عکاسان ایران دستاورد های ایران را در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، صنعتی و غیره از نگاه عکاسان و از دریچه دوربین مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
امسال نیز با فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خانه عکاسان سومین دوره  این جشنواره سراری را برگزار می‌کند علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه دائمی جشنواره عکس ما می‌توانیم ارسال کنند.
محمد ستاری، رسول اولیاءزاده و علیرضا کریمی صارمی اعضای هیئت انتخاب و داوران عکس های این جشنواره هستند.
عکس‌ها برای شرکت در جشنواره باید روز لوح فشرده با اندازه حداقل ۲۰ سانتی متر در ضلع کوچک، ۳۰۰dpi با فرمت  tiff یا jpeg ارسال و فایل عکس ها را با نام فامیل خود به  حروف لاتین و شماره ردیف یک تا هفت نام گذاری کنند .
گفتنی است خانه عکاسان ایران حق استفاده از چاپ عکس های انتخاب شده را برای خود محفوظ می دارد و از این بابت مبلغ ۵۰۰ هزار ریال به ازای هر عکس پذیرفته شده  به عکاس پرداخت می شود .
مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا ۳۰آذر  بوده و روز ۱۰ دی آثار ارسالی مورد داوری قرار می گیرد.
به نفر اول تا سوم این جشنواره به ترتیب ۱۰میلیون ریال، هفت میلیون ریال و ۵ میلیون ریال اهدا می شود.
شرکت کنندگان در این جشنواره لوح فشرده حاوی آثار خود را مطابق با آیین نامه مندرج در فراخوان مربوطه به صورت حضوری یا پست به دبیرخانه دائمی جشنواره عکس ما می توانیم ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانند به نشانی اینترنتی خانه عکاسان ایران www.iranipc.net  مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۸۹۵۰۵۴ بخش جشنواره ها و مسابقات تماس گیرند.
دبیرخانه دائمی جشنواره عکس ما می توانیم در خیابان حافظ- تقاطع خیابان سمیه- ساختمان حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی- طبقه چهارم –خانه عکاسان ایران- دفتر جشنواره ها و مسابقات خانه عکاسان ایران واقع است.