920119_1

جمعه ۲۳ فروردین نمایشگاه گروهی عکس و ویدیو فرزانه قدیانلو، صدف یزدانی، مهسا بیگلو، ستاره سنجری، مهسا علافر، رویا نوری‌نژاد با عنوان «مان» در گالری راه ابریشم افتتاح می‌شود.

رامیار منوچهرزاده درباره این نمایشگاه نوشته است:
«نمایشگاه «مان» در‌‌ همان مسیر «گروپاژ» گام بر می‌دارد که در بستر و شرایط دیگری شکل گرفته است. با‌‌ همان باور که معرف نگاه‌های نو به جریان عکاسی باشد. در حد توان پلی، واسطه‌ای یا امکانی برای معرفی نسل نو که تلقی جدیدی از این رسانه دارد. در بستر آکادمیک شکل گرفته و در صدد یافتن راههایی برای درک زبان عکاسی است.
برای این نمایشگاه دوستان یک به یک و از میان فارغ التحصیلان هنر انتخاب شدند که هرکدام به نوعی دغدغهٔ عکاسی را داشتند. موضوع نمایشگاه منزل و محل سکونت بود که دوستان می‌بایست در یک زمان بندی مشخص، بدون هیچ محدودیتی از لحاظ ابزاری و با رویکردی متفاوت، زندگی درون خانه‌ای و چهار دیواری حصار کشیده شده را به تصویر می‌کشیدند.
مسیر نسبتا طولانی و شرایط سخت بود، با این وجود آنچه در طول این چند ماه جلب نظر می‌کرد، تلاش و پیگیری این جمع دوستانه بود که متاسفانه به دلیل محدودیت دیوارهای گالری و معضل به نمایش درآمدن برخی آثار درعرصهٔ عمومی (برخلاف میل باطنی) وادار به کنارگذاشتن تعدادی از آن‌ها شده و فقط شش نفر در انتخاب نهایی جای گرفتند.
این نمایشگاه ارزش واعتبارش در انجام شدن یک کار تیمی است که در هر شرایطی به بار نشست. اهمیتش در تداوم مسیر و به فرصت نمایش بیشترآثار نسلی ست که به نوعی بازتابنده پتانسیل نهفته در فضای آکادمیک کشور باشد. با این باور که نسل جدید در پی آمدن است و هنر هوای تازه می‌خواهد و از همه مهم‌تر امکان بروز.»

– گروپاژ عنوان نمایشگاه گروهی بود که در سال ۹۱ توسط رامیار منوچهرزاده در گالری راه ابریشم برگزار شد.

افتتاح جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۲ از ساعت ۱۶ تا ۲۰
نمایشگاه تا ۳ اردیبهشت شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ و پنج‌شنبه‌ و جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه دارد.
گالری راه ابریشم، خیابان لواسانی (فرمانیه)، جنب فروشگاه شهروند، شماره ۱۰۳، واحد ۲