920512


پنجمین نمایشگاه عکس‌های برتر سال دوربین. نت عصر جمعه ۱۱ مردادماه ۹۲ در محل نگارخانه شماره ۲ فرهنگسرای ارسباران با حضور عکاسان راه‌یافته و جمعی از علاقه‌مندان گشایش یافت. 
به گفته برگزارکنندگان عکس‌های ارائه شده دارای موضوعاتی متنوعی هستند: از میدان التحریر مصر و حضور طرفداران محمد مرسی گرفته تا عکس‌های مستند اجتماعی و تصاویری از پسرک سبزی‌فروش، کودکان منطقهٔ زلزله‌زده ورزقان، آجرسازی و… طبیعت را می‌توان در رویش یک گیاه، یا گیاهانی سربرآورده از زیر برف دید، اقوام ایرانی هم هستند؛ ترکمن‌ها، عروسی محلی در شمال خراسان و… 

محمد نوروزی، عکاس باسابقه مطبوعات، که در مراسم افتتاحیه حضور داشت به حضور نسل جدیدی از عکاسان در این نمایشگاه اشاره کرد که به گفتهٔ او مخاطبان جدید سایت دوربین.نت بوده و مدام در حال دگرگونی کمی و کیفی هستند. از نظر این عکاس پیشکوست بخش اینستاگرام که به نمایشگاه امسال اضافه شده یکی از نقاط قوت آن است و به عکس‌ها تنوع موضوعی بیشتری بخشیده است. وی اما از چاپ عکس‌ها در سایز کوچک انتقاد می‌کند و بر این باور است که برای ارزیابی کیفیت محتوای عکس‌ها نیاز است تا آنها در اندازه بزرگتری چاپ شوند و در فضای بزرگتری به نمایش درآیند.

نمایشگاه تا ۱۷ مرداد جاری هر روز از ساعت ۹ تا ۱۹ دایر است.
گالری شماره‌ی ۲، خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران