کارگاهی دو روزه با عنوان «نقد عکس- مجموعه- خود شناسی عکاس» توسط آی‌تای شکیبافر در شهر اوز واقع در استان فارس برگزار می‌شود. 
 به گفته‌ی برگزارکنندگان در این کارگاه، که با همکاری انجمن عکاسی اوز برگزار می‌شود، به مطالبی پیرامون نقد عکس و ارتباط عکاسی با هنرهای تجسمی اشاره خواهد شد. همچنین مطالبی در باب انتخاب آثار و چگونگی شکل گیری مجموعه عکس ارائه می‌شود. مطالب دیگری همچون خودشناسی عکاس پیرامون شناخت خویشتن عکاس و در پی آن رسیدن به حقیقت درونی که منجر به ثبت عکس‌ها و آثار خواهد شد از دیگر موارد مطرح در این کارگاه خواهد بود. 
آی‌تای شکیبافر دانش‌آموخته‌ی کارشناسی عکاسی است. وی برگزاری چند نشست با موضوعات مختلف در زمینه عکسی، برپایی دو نمایشگاه انفرادی و حضور در چند نمایشگاه گروهی در داخل و خارج از کشور، دبیری دومین جشنواره‌ی عکس افدستا و کسب جوایزی از جشنواره‌های مختلف را در کارنامه دارد. 
  این کارگاه عکاسی طی روزهای ۲۱ و ۲۲ شهریورماه ۹۲ از ساعت ۱۷ الی ۲۱ برگزار خواهد شد و علاقه مندان جهت ثبت‌نام در آن می‌توانند با امین بحرانی به شماره ۰۹۳۶۴۲۶۲۶۹۳ تماس بگیرند. گفتنی‌ست محل برگزاری این کارگاه خانه‌ی فرهنگ شهر اوز واقع در لارستان استان فارس خواهد بود.