مراسم اهدای جوایز برگزیدگان دومین جشنواره عکس رژان، عصر جمعه ۱۵ شهریورماه ۹۲ در تالار شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد. هیأت داوران دومین جشنواره بین‌المللی عکس رژان که در دو بخش اصلی با موضوع «آب» و بخش ویژه با موضوع «آبرسانی» برپا شده بود، برگزیدگان خود را معرفی کرد. 

در بخش ویژه مسعود رضایی و عباس پورجعفری راوری به عنوان برگزیده معرفی شدند و لوح تقدیر، نشان جشنواره و مبلغ پانصد یورو جایزه نقدی دریافت کردند. همچنین در همین بخش از میثم امانی و احمد معینی‌جم با اهدای لوح تقدیر به عنوان عکاسان شایسته تقدیر قدردانی شد. 
در بخش اصلی هم محمد منیرالزمان (از بنگلادش)، محمدرضا سلطانی، شکوفه بیاتی، محمود صادقی، افشین آذریان، جواد عسکراوغلی و مجید حامدحقدوست به عنوان برگزیدگان معرفی شدند و به هر یک از آنها لوح تقدیر، نشان جشنواره و مبلغ پانصد یورو جایزه نقدی تعلق گرفت. همچنین در این بخش امین نظری، مهران سبزقبایی و محمد گلچین ‌کوهی به عنوان عکاسان شایسته تقدیر معرفی شدند. 

  در این مراسم از سفیر اندونزی در ایران به دلیل حضور افتخاری در جشنواره تقدیر به عمل آمد. با پایان مراسم هم به تمام عکاسانی که آثارشان برای نمایشگاه برگزیده شده بود، گواهی شرکت و کتاب نمایشگاه اهدا و بابت امتیاز نمایش و چاپ آثار در کتاب و انتشارات مربوط به نمایشگاه به هر یک از آثار انتخاب شده مبلغ ۲۵ یورو پرداخت شد. طبق اعلام دست‌اندرکاران جشنواره رژان، سومین دوره‌ی این جشنواره سال آینده با موضوع «رنگ» برگزار خواهد شد.