نمایشگاهی از عکس‌های پونه ابدالی با عنوان «ما هیچ، ما نگاه» از عصر پنجشنبه یکم خردادماه ۹۳ در نگارخانهٔ آریا گشایش می‌یابد. 

     طبق اعلام دست‌اندرکاران این نمایشگاه، مجموعه عکس‌های «ما هیچ، ما نگاه» شامل هجده عکس در ابعاد ۴۰×۶۰ سانتیمتر و هشت عکس با ابعاد ۳۰×۴۰ سانتیمتر است که با دوربین دیجیتال عکاسی شده‌اند. 

    در یادداشت معرفی این نمایشگاه آمده است: «به پشت سر نگاه نکن. بازی تمام شده است. در نگاه می‌کنم، نگاه می‌کنم، به صداها گوش نمی‌دهم. شهر من خالی از صداست. خالی از نگاه. حفره‌ایی عمیق و سیاه که تمام خاطراتت را در خودش می‌بلعد انگار… 

    من در مقابل ویرانهٔ شهربازی قرار گرفته بودم، همین. هیچ حسی نداشتم. یخ کرده بودم انگار. «شهربازی» بود و نبود. ساکن و ثابت. میخ شده به زمین. پوسته پوسته و ویران. کودکی من را در خودش بلعیده بود. تمام صداها را به سکوتی دردناک و تاریک فرو برده بود. حتی دیگر تلخ هم نبود. چیزی نبود. عروسک‌ها، به اغما رفته و مبهوت، با خنده‌ایی واخورده و نگاهی یخ زده به آسمان. سرگیجهٔ آبشار و ترن هوایی، تهوعِ چرخ و فلک، نه، دیگر نبود. 

     تلاش ندارم تا حرفی ناگفته را بزنم. حتی نمی‌خواهم حس نوستالژیک شما را زنده کنم. فقط می‌خواهم شما هم مثل من به چشم‌های این عروسک‌های پوک و بی‌جان نگاه کنید. همراه من نگاه کنید. همین.» 

افتتاحیه: پنجشنبه یکم خردادماه ۹۳ – ساعت ۱۶
نمایشگاه تا ۱۲ خردادماه سالجاری روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۲۰ و جمعه‌ها از ۱۶ تا ۲۰ دایر است. 
گالری آریا، خیابان ولیعصر، بالا‌تر از سه‌راه بهشتی (عباس آباد)، کوچه زرین، پلاک ۱۰