تازه‌ترین نمایشگاه عکس پیمان هوشمندزاده با عنوان «تسیان» از عصر جمعه ۱۸ مهر ۹۳ در محل گالری اعتماد گشایش می‌یابد.
 

پیمان هوشمندزاده درباره این نمایشگاه نوشته است:
«تسیان حکایت از دست رفته‌هاست. روایتی چهل‌تکه‌ از کسانی که بخشی از عمر، با بودنشان گذشت. همهٔ آن‌ها که خواسته و ناخواسته دیگر نیستند. هر کدام به دلیلی، در جایی جهان‌گیر شده‌اند و بازگشت، واژه دوری‌ست که شاملشان نمی‌شود. تسیان حکایت نبودن آنهایی‌ست که شاید به رسم کولیان جنوب با کوبیدن و به خاک نشاندن سوزن‌ها، روح و جانشان در کنار ظاهر شود. تسیان چنگ زدن به خرافه‌ای‌ست که تسکین می‌دهد. تسیان حکایت دلتنگی برای حضوری‌ست که نیست.» 


پیمان هوشمندزاده نویسنده و عکاس شناخته شده، متولد ۱۳۴۸ است. وی در سال ۷۶ در رشته عکاسی از دانشگاه آزاد تهران مرکز فارغ التحصیل شد و «تسیان» دوازدهمین نمایشگاه انفرادی اوست. هوشمندزاده علاوه بر نمایشگاه‌های انفرادی که عموما با استقبال روبرو شده در بیش از ۵۰ نمایشگاه گروهی در داخل و خارج از کشور حضوری فعال در ارایه آثارش داشته است. کتاب  «۱۰۰عکس» از مجموعه عکس‌هایش در سال ۸۸ منتشر شد و کتاب «اهل اسب» که روایتی شخصی از زندگی مردم بندرترکمن است در روزهای آینده عرضه خواهد شد. 

هوشمندزاده علاوه بر حضور پررنگ در جامعه عکاسی ایران در حوزه ادبیات داستانی هم نویسنده‌ای صاحب سبک و شناخته شده است و تاکنون پنج مجموعه داستان از وی منتشر شده است. 

گشایش: جمعه ۱۸ مهر ۹۳ – ساعت ۱۵ تا ۲۰
نمایشگاه تا ۲۹ مهرماه جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۰ ادامه دارد. 
گالری اعتماد دوشنبه‌ها تعطیل است. 
تهران، خیابان باهنر (نیاوران)، میدان یاسر، خیابان صادق قمی، خیابان بوکان (دو راهی سمت راست)، پلاک ۴، گالری اعتماد