از شنبه ۱۳ دی‌ماه ۹۳ گالری اِی جی در تهران همزمان با برپایی نمایشگاهی از عکس‌های مهران مهاجر بانام «حالِ گذشته» گشایش می‌یابد. 

  طبق اعلام دست‌اندرکاران، نمایشگاه دربرگیرندهٔ ۴۹ عکس از مهران مهاجر است که در ابعاد متغیر عرضه خواهند شد. تمام آثار دیجیتالی عکاسی شده‌اند و به صورت چاپ جوهرافشان روی کاغذ EPSON TRADITIONAL PHOTO به چاپ رسیده‌اند. 
 
 مهران مهاجر متولد ۱۳۴۳ در تهران و دارای مدرک کارشناسی عکاسی از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد رشتهٔ «زبان‌شناسی همگانی» از دانشکدهٔ ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران است. برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی در گالری‌های معتبر تهران، داوری چندین مسابقه عکس، تالیف و ترجمهٔ بخشی از مهمترین منابع تئوریک عکاسی به زبان فارسی و تجربهٔ سال‌ها تدریس عکاسی در دانشگاه هنر تهران، دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی از جمله فعالیت‌های او در زمینهٔ عکاسی به شمار می‌رود. 

گالری اِی.جی.  به برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان معاصر عکاسی و مدیوم‌هایی که  پایه عکاسی دارند اختصاص داده شده است. ساختمان گالری، ویلایی بازسازی شده واقع در شمال تهران است که قدمت آن به دهه ۱۳۴۰ خورشیدی باز می‌گردد.

نمایشگاه تا ۸ بهمن‌ماه سال جاری هر روز از ساعت ۱۱ تا ۱۹:۳۰ دایر است. 
گالری رﻭﺯهای پنجشنبه و جمعه تعطﻴل ﺍست.
تهران، خیابان ولیعصر، خیابان زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان پسیان، شماره ۳، گالری اِی. جی.