نمایشگاه انفرادی عکس امیرحسین کمالی با عنوان «چشم‌انداز و طبیعت ایران » از جمعه ۲۰ شهریور ۹۴ در گالری «نگاه نو» اصفهان گشایش می‌یابد. 

  به گفته برگزارکنندگان، این نمایشگاه شامل ۱۶ عکس در ابعاد ۵۰×۷۰ سانتیمتر است و تصاویری از طبیعت استان‌های مختلف کشور را به نمایش می‌گذارد. 

 امیرحسین کمالی در یادداشتی مربوط به آثارش می‌نویسد: «طبیعت ایران بسیار زیباست و برای دیدن و ثبت این زیبایی باید دست به اکتشاف زد و فضاهای پنهان را پیدا کرد.
 
 باید از هیاهوی انسان‌ها دور شد و بسیار سفر کرد و با آرامش و آمادگی  فراز و نشیب سفر را پذیرفت، وقتی  که  لذت بیدار شدن در دل طبیعت و انتظار برای طلوع خورشید را تجربه کنیم خاطراتی زیبا  در زندگیمان رقم خواهد خورد. آن زمان که پیکر طبیعت را با نوازش لطیف نور بر عناصر زیبایش می بینیم، برای ثبت آن لحظات طلایی، زمان بسیار سریع می گذرد ولی توقف زمان می تواند لحظه را جاودانه کند.

  امیرحسین کمالی متولد بهمن ۶۶ است و به صورت خودآموخته در ژانرهایی چون طبیعت و چشم‌انداز، مستند، سفر و خیابانی مشغول عکاسی است. او حضور در بیش ۲۰ نمایشگاه داخلی و خارجی (گروهی و رقابتی) را در کارنامه خود داشته است.

گشایش: جمعه ۲۰ شهریور – ساعت ۱۷
نمایشگاه تا پنجشنبه ۲۵ شهریور ۹۴ هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۰:۳۰ ادامه دارد.
اصفهان، آبشار سوم، خیابان مسرور، کوی شماره ۳، گالری «نگاه نو»