انجمن سینمای جوانان ایران، فراخوان نمایشگاه بزرگ عکس «فراموش نخواهیم کرد» را در پاسداشت یاد درگذشتگان مصیبت هولناک منا منتشر کرد.

   شرکت برای تمامی عکاسان و علاقه‌مندان به عکاسی در این نمایشگاه آزاد است و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر ۵ قطعه عکس به‌صورت سیاه و سفید یا رنگی برای نمایشگاه انتخاب و از طریق سایت انجمن به شکل اینترنتی ثبت‌نام و ارسال نماید. 

  مراسم بدرقه حجاج، مراسم تشییع پیکر جان‌باختگان حادثه منا، تصاویر مرتبط با این فاجعه اسفناک و تصاویر جان‌باختگان در منا موضوعاتی هستند که عکاسان می‌توانند آثارشان را در ارتباط با آنها برای این نمایشگاه ارسال کنند.
 
  عکس‌ها باید با فرمت JPG با پسوند RGB، اندازه ضلع بزرگ ۱۲۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰ کیلوبایت و حداکثر ۷۰۰ کیلوبایت هنگام ثبت اثر ضمیمه شود. برگزارکننده به هر عکس راه‌یافته به نمایشگاه مبلغ ۳ میلیون ریال به‌عنوان حق تألیف پرداخت می‌کند و همچنین به سه عکاس برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

  هیئت انتخاب و داوری متشکل از محمد ستاری، سیف‌اله صمدیان و سیدعباس میرهاشمی و  آخرین مهلت دریافت آثار ۷ آذر ۹۴ و زمان برگزاری نمایشگاه ۲۴ آذر ۹۴ اعلام شده است.

  متن کامل این فراخوان را می‌توانید در این لینک ببینید یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۱۰۶۸۳۷ تماس بگیرید.