DVD مربوط به دومین جشنواره بین‌المللی عکس خیام آماده شده و به صورت رایگان به تمامی شرکت‌کنندگان دوره دوم در سراسر کشور اهدا می‌شود. 



  طبق اعلام دبیرخانه این جشنواره، این DVD حاوی فیلم‌های مراسم اهدای جوایز، مستند داوری، معرفی جشنواره و داوران، پیام معاون فیاپ و نیز عکس‌هایی است که نامزد جایزه شده ولی در آخرین مرحله از کسب جایزه بازمانده‌اند. همچنین عکس‌های نمایشگاه‌ها در شهرهای مختلف نیز در آن ارائه شده است.



  تمامی شرکت‌کنندگان دومین دوره جشنواره عکس خیام می‌توانند با حضور در مراکز توزیع در استانی که در زمان ثبت‌نام اعلام کرده‌اند DVD خود را دریافت کنند. همچنین شرکت‌کنندگانی که تاکنون نسبت به دریافت کتاب جشنواره اقدام نکرده‌اند هم می‌توانند کتاب خود را از همان مراکز تحویل بگیرند. 



  گفتنی‌ست ثبت‌نام سومین جشنواره بین‌المللی عکس خیام تا ۲۴ آذر ۹۴ ادامه خواهد داشت. البته شرکت‌کنندگانی که مایل به استفاده از تخفیف ۲۰ درصدی در هزینه ثبت‌نام هستند تا ۱۴ آذر مهلت ثبت‌نام دارند. 



 پوستر سومین جشنواره هم به تازگی رونمایی شده و از شنبه در انجمن‌های سینمای جوان و دفاتر حوزه هنری سراسر کشور قابل دریافت است. فایل دیجیتال فراخوان، پوستر، PDF کتاب‌ها و نمونه عکس‌های برنده سال‌های قبل را نیز می‌توان از این لینک دانلود کرد.