دبیرخانه سومین جشنواره بین‌المللی عکس خیام با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد مهلت ثبت‌نام شرکت‌کنندگان ایرانی در جشنواره پایان یافته و صفحه مربوطه ثبت‌نام در سایت بسته شده است.



   ولی از آنجا که تمامی اطلاعات مورد استفاده برای داوری، اعلام نتایج به فیاپ و چاپ عکس‌ها در کتاب و نمایشگاه، از سایت استخراج شده و به صورت دستی کنترل نمی‌شود، تمامی کسانی که تاکنون در مسابقه شرکت کرده‌اند، تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۶ آذر ۹۴ مهلت دارند وارد اکانت خود شده و اطلاعات خود را کنترل نهایی و در صورت لزوم ویرایش کنند.

 

  در این دو روز شرکت‌کنندگان می‌توانند حذف و اضافه عکس، تغییر عنوان عکس یا تغییر اطلاعات پروفایل داشته باشند. این مهلت ویرایش دو روزه فقط مختص شرکت‌کنندگانی است که تا پیش از بسته شدن صفحه ثبت‌نام در سایت جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند. بنابراین امکان ثبت‌نام جدید وجود ندارد.

 

  لازم به توضیح است که با توجه به عادت شرکت‌کنندگان به ثبت‌نام در آخرین روز و ساعت، در تمامی دوره‌های جشنواره، مهلت شرکت برای شرکت‌کنندگان ایرانی و خارجی متفاوت در نظر گرفته می‌شود تا امکان پشتیبانی مناسب وجود داشته باشد. بنابراین تاریخ ۲۰ دسامبر که به زبان انگلیسی در سایت درج شده فقط مخصوص شرکت‌کنندگان خارجی است و شامل ایرانیان نمی‌شود.